|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Vi har DL, og jeg er bare sånn mellomfornøyd. Det som er bra er at det sitter bom fast, men vi bruker isofix da, så det hjelper ikke deg noe videre. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Teo: Du har løsnet selen sånn at den du strammer selen med er løs sant? At enden ikke er festet i sete igjen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?*abbonnere* |
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?
Aha. Den er løs. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
--
|
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Jeg er heller ikke sånn superfornøyd med Duologic setet. Mer fornøyd med gamle gode Acta Cosmicen jeg låner av Stikka til ekstrabilen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Jeg er ikke fornøyd med plasseringen av selene heller. Ble utrolig mye bedre når jeg tok på en sånn som fester selene sammen på brystet. Før det falt de alltid ned på skuldrene hans. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Det er veldig individuelt hvilken stol som passer barnet, noen sitter godt i stoler andre ikke kan bruke i det hele tatt. Ta derfor barn og bil med til forhandler og prøv stolene før du bestemmer deg for noe som helst. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Bilen, ja, men om man finner ut så veldig mye ved å prøve med barnet oppi, er vel tvilsomt. En unge endrer seg ganske mye fra den er ett til den er fire år gammel. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
blant fjord og fossevell
|
Da jenta mi var knapt året var hun for lang til babystolen, så vi reiste til forhandler for å prøve. Jeg hadde sett på acta cosmic setet til venninnen min, sønnen hennes som er to mnd eldre enn jenta mi satt helt supert i setet. Men da vi hos forhandler satte vesla oppi cosmic setet holdt hun på å falle ut av det, det støttet henne ikke og hun så helt ubeskyttet ut oppi der. Setet vi valgte bruker hun enda i dag, fire år gammel sitter hun fremdeles godt i setet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Metallica!!
|
Selvsagt tar jeg med bilen for å prøve, men det er greit å ha oversikt over hva jeg bør prøve og hva jeg kan utelukke før jeg kommer meg til forretning.
|
|
|
#33 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket sete skal jeg velge?Følger med på rådene her.
|
![]() |
|
|