Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store julekjoletråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 15:41   #61
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store julekjoletråden

DM: Kjolen til Maximillia finnes i gullstoff også.

Gammel 23-11-08, 15:43   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kokosbolle leter og finner:

Den har jeg prøvd i lilla. Ganske fin på faktisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:44   #63
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her er Noa Noa-kjolen min. Den ser litt stusslig og "sekkete" ut på bildet, men den har veldig fin fasong når den er på.

Den så kjempefin ut...

Gammel 23-11-08, 15:44   #64
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Den var helt nydelig !! Absoultt min fasong, vi er ganske like i kroppen Guniss, bortsett fra høyden, men jeg tror den kunne passet mer perfekt. Vil ikke kjøpe ny kjole før jeg har fått nye pupper, men denne kan vel funke både til G og C cup ?
Hvor har du kjøpt den ?

Jeg prøve meg på denne i str 46, men jeg synes ikke den satt noe fint over puppene. Jeg er en G cup. Så jeg sendte den tilbake. Passet fint ellers.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:44   #65
Joika
Pauset

Standard

Noen flere:

Tror alle jeg har funnet skal koste under 1000,- (de fra asos må du legge til porto og moms).

Alle disse likte jeg faktisk veldig godt!!

Gammel 23-11-08, 16:52   #66
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpte denne fra Mexx:
Er godt fornøyd med kjøpet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 19:19   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg prøve meg på denne i str 46, men jeg synes ikke den satt noe fint over puppene. Jeg er en G cup. Så jeg sendte den tilbake. Passet fint ellers.

Hm, håper den passer meg over puppene da. Jeg prøvde jo str 48 som var litt stor.. jeg har nå H cup! Men er ganske smal rundt da.. 75 cm i bh, så håper det går.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 20:52   #68
Joika
Pauset

Standard

Var denne noe fin??

Denne var veeeeeeeeeldig fin.. og kort...

Gammel 23-11-08, 21:23   #69
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne var veeeeeeeeeldig fin.. og kort...

Denne var fin! Ganske utringet og ganske kort. Bare hvis du ikke har en ekkel onkel.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 21:37   #70
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, at kjoler skal være så vanskelig å finne...

Jeg kjøpte denne på Sorbet i går, men har prøvd den hjemme i ro og mak flere ganger og jeg blir ikke fornøyd! Jeg får ikke fyllt opp frontpartiet slik at det ser pent ut...

Så takket være åpent kjøp i 2 dager, så drar jeg og får igjen pengene i morgen. Synd - for kjolen er kjempefin, men man skal jo føle seg vel i en penkjole også.

Mange fine kjoler her i denne tråden, da

Gammel 23-11-08, 21:41   #71
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Åh, denne kunne jeg ha tenkt meg! Hvor finner jeg en sånn en, mon tro?

Gammel 23-11-08, 21:43   #72
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Åh, denne kunne jeg ha tenkt meg! Hvor finner jeg en sånn en, mon tro?

www.smartgirl.no

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 21:49   #73
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Uff, at kjoler skal være så vanskelig å finne...

Jeg kjøpte denne på Sorbet i går, men har prøvd den hjemme i ro og mak flere ganger og jeg blir ikke fornøyd! Jeg får ikke fyllt opp frontpartiet slik at det ser pent ut...

Så takket være åpent kjøp i 2 dager, så drar jeg og får igjen pengene i morgen. Synd - for kjolen er kjempefin, men man skal jo føle seg vel i en penkjole også.

Mange fine kjoler her i denne tråden, da

Åhhhhhhhhhhhhh... jeg skal LØPE dit i morgen og prøve denne. Får nok ingen problemer med frontpartiet. Er mer bekymret over å se vulgær ut.

Gammel 23-11-08, 21:53   #74
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

www.smartgirl.no

Å fanken, den linken skulle jeg aldri sett.
Ikke fordi det var så dyrt akkurat, men helledussen så mye fint

Tusen takk, likevel!

Gammel 23-11-08, 21:56   #75
Joika
Pauset

Standard

Burde se på www.asos.com også...

Gammel 24-11-08, 15:24   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Neida, jeg har kjøpt denne i svart.
Skal ikke på noen voldsomme fester eller feiring i år, så det blir en enkel en.

Her er jeg med min i svart. Str 46, men fortsatt litt stor!

Gammel 24-11-08, 15:33   #77
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

For min del blir det ingen stor kjoleinvestering, jeg innser at jeg trenger litt lenger tid på å få av meg graviditetskiloene. Kan jo følge med og sikle allikevel.

Du kan jo strikke en. Hvis du går i gang, kan du like gjerne lage en til min kjære i samme slengen. Sånn ca. en halvmeter lang.

Jeg synes H&M har fine jule(bords)kjoler i år, som f.eks denne:

Gammel 24-11-08, 15:34   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, den var kul. :trenger pupper:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 15:35   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Oi, den var kul. :trenger pupper:

Du kan få en cup eller to av meg? :raus:

Gammel 24-11-08, 15:35   #80
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer til å bruke den rød OM-kjolen jeg kjøpte tidligere i høst, både på julebordet og julaften:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.