|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Top Model
Martine. Egentlig håpet jeg litt på Marita, sånn for å være litt Stavangerpatriot, men jeg ser jo påenmåte at Martine var best.
|
|
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Noe sier meg at den antakelig var vel regissert. De har jo uttalt i media at de blir instruert til å gjøre ting om igjen for å få det filmet fra flere vinkler, bl.a. En skikkelig "catfight" på slutten var vel nødvendig for dramturgien. Litt regi må vel til, all den tid kjedelige norske jente rikke kan måle seg mot de amerikanske dramadronningene (hvis ikke de også er regissert, da...)
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Top ModelGrøss, i dag ble selv jeg pinlig berørt.
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Top ModelMåtte se finalen, selv om en del innslag er latterlige. Liker sånne program, men mest pga. hvor forskjellige de kan være på hver fotosession. Artig å se bildene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Top ModelJa, det er det som er gøy.
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Mulig jeg følger med på det jeg også. Må få meg de første episodene da, ellers detter jeg helt ut. Følger ikke med på så mye, så... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Top ModelKom sol, kom regn.
|
|
|
#35 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har ikke tid til å se på Viktig TV når jeg syr. Min evne til multitasking begrenser seg proporsjonalt med kvadratet av avstanden til TV-en.
|
|
|
#37 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Top ModelMin bedre halvdel så det der, det var finale må vite. Det er forresten helt likt med fotballgutta, det går alltid en superviktig kamp, men altså i dag tok jeg turen innom sengen og "trusela" meg med minstemann - med en bok i den andre armen. Jeg blir bare sur av å ha Jan Tomas og Vendeeela i øret. Jeg blir rett og slett en ufyselig person, og tok konsekvensen. Dette vet halvdelen, og en slik konfliktdempende fremferd skaffer meg poeng. Som jeg selfølgelig siden veksler inn. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Top Model"trusela" ? |
|