Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er blyanttesten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 00:04   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er blyanttesten?

Da står du muligens i fare for å stryke etter en tid ...

Gammel 25-11-08, 00:05   #22
Kneazle
Passiv

Standard

Jepp! Feel free!

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:05   #23
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tsssk... Den tid, den sorg.

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:05   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Da beholder jeg dem. Jeg trenger dem uansett for å skjule såkalt fryseknopp (som er der uansett om det er kaldt eller ikke).

Gammel 25-11-08, 00:06   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Er det dokumentert noe sted? At manglende bruk av BH får brystene til å synke eller henge? Det tror ikke jeg, nemlig.

Jeg tipper at graviditet og alder er synderne, ikke manglende BH.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:08   #26
Kneazle
Passiv

Standard

Hadde ikke vi en video her et sted om hva trening uten (sports-) BH gjør med puppene?

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:10   #27
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg stryker til og med dersom jeg bytter ut blyanten med en tom halvliters flaske.

Har du prøvd halvannenlitersflaske?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:11   #28
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hadde ikke vi en video her et sted om hva trening uten (sports-) BH gjør med puppene?

Den sa vel ikke akkurat noe om forlenging? Den antydet vel bare ubehag?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:12   #29
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Her var den:
http://www.foreldreportalen.no/forum...58&postcount=1
Jeg tror BH er lurt.

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:13   #30
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Den sa vel ikke akkurat noe om forlenging? Den antydet vel bare ubehag?

"Permanent damage"

Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 00:22   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det dokumentert noe sted? At manglende bruk av BH får brystene til å synke eller henge? Det tror ikke jeg, nemlig.

Nei, ikke vet jeg.
Jeg får hormonpupper (1), og etter en uke på pergo kunne jeg pr. def. fint gå uten bh, men behagelig er det jo ikke.

(1)De endrer seg alt ettersom hormonnivået i kroppen. Da jeg begynte på p-piller økte jeg to bh-str. Pergoen tar de lett opp et hakk også. Du kan tro de er vakre og smekre og spretne etter mye hormon-berg-og-dalbane.

Gammel 25-11-08, 00:24   #32
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg får halve pennalet under

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.