|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Min gamle pakkekalender har vært brukt, men i år har jeg tenkt å kjøpe nille sin klessnorjulekalender hvor det henger 24 røde klyper på som jeg kan henge små pakker i.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Her blir det Lego City-kalender til TurboTrollet og Petshopkalender til Storesøster. Bitteliten får ikke kalender i år. |
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Vi har hjemmelaget kalender - en til hver unge... Men i pakkene er det en liten sjokoladebit per dag. Jeg syntes det var såååå gøy å lage de kalenderne, og hadde mammapermisjon det året så det var ikkenoe problem å fikse 48 pakker... |
|
|
|
#44 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Pakkekalender til de to mellomste. Jeg har brodert tre kalendere. I år skal ikke 13 åringen ha pakkekalender siden jeg syns det er litt vanskelig å finne småting som ikke koster så mye til ho som er så stor. Ho får kinderkalender istede. Blir nok kanskje litt misunnelse fra de små, men de tåler ikke sjokolade så det hadde ikke vært noe alternativ.
|
|
|
#45 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Alle tre ungene har fått hver sin broderste nissejulekalender av svigermoren min. Så i år blir det 72 små gaver og pakke inn. Jeg elsker gaver, så de må jo få en hver. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Det blir Legokalender på deling til de store.
Sist redigert av leliane : 25-11-08 kl 15:37. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Mamma kjøpte Jul i blåfjell-kalender (er det ikke det som er julekalenderen på tv i år, da?) til seksåringen. Fjortenåringen skal få Flax-kalender.
|
|
|
#48 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva slags kalender har barna deres?Ja da ble det julekalender på tassen på 2,5 - Sabeltann.
|
|
|
#50 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva slags kalender har barna deres?
Ja si det.... Står ingenting om næringsinnhold slik at det kan ikke være noe spiselig. Men det står advarsel om smådeler og anbefales ikke til småtroll under tre år.
|
![]() |
|
|