Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 23:07   #241
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Savner karameller i løs vekt. De fantes i forskjellige smaker og forskjellige farger på papiret rundt. Tror jeg betalte 10 øre pr karamell i 1985.

Savner jeg også, hadde alltid med når vi skulle kjøre lange bilturer. ¨
Smørbukk, svartkatt er det jeg husker nevnene på.

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 03:44   #242
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Iset: Love brusen er gul ja, selges både i halvlitersflasker og glassflasker.
Det er ikke samme greia som kiss brusen selv om de smaker ganske likt.

Jeg blir bare surere og surere av å lese denne tråden når jeg blir minnet på alt jeg savner. *sukk*

Nytter ikke å bli sur, en må bare innfinne seg med at de som "har" greie på markedet ikke hører på oss som mimrer om det som var såååå godt, vi må bare innse at vi er i mindretall i henhold til produsentene
ce la vie

Gammel 21-08-08, 20:31   #243
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av lowrider, her.

Nytter ikke å bli sur, en må bare innfinne seg med at de som "har" greie på markedet ikke hører på oss som mimrer om det som var såååå godt, vi må bare innse at vi er i mindretall i henhold til produsentene
ce la vie

Må vi virkelig det?
Kanskje vi kan presse produsentene på banen med de gode gamle godisene

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 23:34   #244
Siljemor
Nybegynner

Siljemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ananas hapå`en savner jeg! Det er det beste pålegget jeg noen gang har smakt!

Siljemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 00:05   #245
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siljemor, her.

Ananas hapå`en savner jeg! Det er det beste pålegget jeg noen gang har smakt!

Endelig flere som husker og savner den!

Gammel 22-08-08, 09:39   #246
Siljemor
Nybegynner

Siljemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Yes!
Hvordan kan man glemme den?

Siljemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 00:30   #247
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Smarties er litt kul
Standard

Vaniljeis med sjokoladebiter i fra Hennig Olsen!!!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 06:15   #248
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Blues

Åh.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 13:11   #249
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Tuppen og Lillemor er hyttelektyre, det er fantastisk stas å dra frem 20 år gamle blader fra eskene på loftet.

Har begynt i klasse med ei som er skremmende lik en typisk Tuppen og Lillemor-tegnet ungdom fra seriene. En av de spreke, tøffe jentene med kort hår, som de dro bakover med hånda, store gensere, trange jeans og leggvarmere. Har flere hull i ørene, med ringer i forskjellig størrelse og svart kajal. Hun er helt lik! Det er herlig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:03   #250
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ellers så savner jeg (..) rom/rosin-yoghurt (..).

Jeg spiser rom-rosinyoghurt nå! Fra julepakka til Tine. Man må imidlertid ta med gløgg, fiken og ingefæryoghurt på kjøpet.

http://www.tine.no/page?id=26&key=120211&cat=628

Gammel 25-11-08, 19:16   #251
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ja, hva leser ungdommen nu til dags? Mag og Kamille og sånt? Tuppen og Lillemor er hyttelektyre, det er fantastisk stas å dra frem 20 år gamle blader fra eskene på loftet.

Jeg har mine ennå jeg også. Godt bevart og skal dras fram når eldste vet og behandle de pent.

Ellers savner jeg ostekuler. Dæven de var gode.
Noen som husker de? Kom til å tenke på de da jeg spiste chilinøtter i helgen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:20   #252
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg spiser rom-rosinyoghurt nå! Fra julepakka til Tine. Man må imidlertid ta med gløgg, fiken og ingefæryoghurt på kjøpet.

http://www.tine.no/page?id=26&key=120211&cat=628

Ja, hvordan i alle dager smaker gløggyoghurt?

Gammel 25-11-08, 19:22   #253
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn svart is med cola- og appelsinsmak.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:27   #254
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den juleyougurten har jeg styrt unna. Kan ikek skjønne annet enn at det smaker pøkk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:28   #255
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Konfektdrops

Og den ordentlige Dream-isen

Gammel 25-11-08, 19:38   #256
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Min kjære sier at gløggyoghurten og fikenyoghurten var god. Han var mer skeptisk til den med ingefær.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble kvalm etter rom-rosinyoghurten. Det smaker bedre som is. Noen som vet om noe sted man kan få kjøpt rom-rosinis?

Gammel 25-11-08, 19:43   #257
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kindersjokolade-kuler.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:45   #258
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Kindersjokolade-kuler.

I en elefant...

Gammel 25-11-08, 19:49   #259
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Kindersjokolade-kuler.

I en elefant...

Jaa!

Gammel 25-11-08, 20:24   #260
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Noen som vet om noe sted man kan få kjøpt rom-rosinis?

De solgte det der jeg jobbet mens jeg gikk på videregående, men de har lgt ned eller bytta eier, tror jeg. :hjelpsom:

Jeg mener butikker med godt utvalg, som for eksempel Maxi eller Meny, har is med rom og rosin-smak?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.