|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma ca. 200 kr pr stk
Faren min på 60 derimot, ville nok blitt litt paff om noen hadde gitt ham noe slikt i gave. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkMaglite Solitaire er veldig gode lommelykter, koster omtrent 200, kommer i gaveeske, er pene, kan brukes i nøkkelknippet og er genuint praktiske. :anbefaling: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkHer finner du en hel del: http://www.idegroup.no/id/276.0/?act...rofilprodukter |
|
|
|
|
|
#25 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkFlere har foreslått minnepinner. Det kan være en fin ide, og da kan man lage en presentasjon av skolen / universitetet (?) eller plassen dere holder til, og lagre det på minnepennen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkJeg fikk 4 meter minefri skolevei en gang jeg holdt innlegg. Fin ting.
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkMed gamle jobben gav vi penger til SOS Barnebyen vår, og så fikk foredragsholderne et bevis på dette.
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stk
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Jeg foretrekker enkle, hvite lys til stake (den ene jeg har), så jeg er helt med på at stearinlys passer best som gave til folk man vet at vil ha stearinlys. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Vi kan tydeligvis trygt kjøpe lys til hverandre. Men litt kjedelig, kanskje?
|
|
|
#32 |
|
Bedreviter
|
Ikke noe nysgjerrig jeg nå, nei. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkHvor bor du?
|
|
|
#34 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkBrown cheese please er en fantastisk festlig bok, ikke minst for utlendinger som kjenner litt til den norske kulturen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkTakk for alle innspill!
|
|
|
#36 |
|
godt brukt
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma ca. 200 kr pr stk
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkMadam Mim - stearinlysene er til for å brennes. Evt kan man sette dem ett eller annet sted så står de og ser pene ut en stund først. |
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkHvordan ser dette snøballyset ut? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Innkjøp av gaver på firma, ca. 200 kr pr stkDe har noen av lysene sine her: |
|
![]() |
|
|