Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo by Marc Jacobs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 10:28   #21
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo by Marc Jacobs

Jeg er enig i at det har tatt helt av, men oppfatter det egentlig ikke som om folk knytter det så veldig til "ordentlig mor". Jeg husker det var noen nek en gang som breket om at de valgte de dyreste vognene fordi "bare det beste er bra nok for barnet mitt", men etter hvert tror jeg de fleste har våget å innrømme at de ser på dette som et annet tilbehør - en veske eller noe i den duren. Et veldig stort og SYNLIG tilbehør. Altså at det er "pynt til mor" og i en viss grad "brukervennlighet for mor" og har heller lite med barnet oppi vogna å gjøre.

Jeg syns likevel dette er enda litt mer blæ enn 10 000-kronersvesker, og det er det at det jo er knyttet til barnet, på en måte. Et splitternytt lite menneske blir brukt som unnskyldning til jåleri og havesyke og merkegalskap. Fra før det har lært å feste blikket, liksom.

Shit, dette er jo den gode, gamle vogndebatten. Den er vel folk drittlei av. Jeg sier vel ingenting her som ikke har væt sagt før. Feel free to ignore me.

Gammel 26-11-08, 11:53   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vogndebatten. Den er nok litt mer festlig på NM.

Gammel 26-11-08, 19:30   #23
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var tøff, men så mye bruker vi ikke på vogn Blir det flere barn blir det nok en brukt buggis i huset her igjen(som forrige gang) *miljøvennlig og økonomisk-forsvarlig*

Om man mener noen har Bugaboo bare fordi den pynter mor.. noen har sikkert det men for oss er det faktisk den beste vogna vi har hatt - det er tilogmed mannen enig i. God å trille og barnet sov så utrolig godt i den vogna.

Kunne forøvrig aldri kjøpt med en veske som kostet særlig mer enn noen hundrelapper, 1000-lapper på vesker? Gale damer..

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:07   #24
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vogndebatten. Den er nok litt mer festlig på NM.

Det er vel igjen noen dyslektiske fargeklatter mødre i tyveårene der?

Sist redigert av Ylvania : 26-11-08 kl 21:18. Årsak: oooops... :rødme:
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.