|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Vi har denne, Essenza C100 og Aeroccinoen (geniale saken):
![]() |
#22 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Jeg har denne - Nespresso Latissima. Det geniale er at den har en avtagbar melkebeholder som kan bo i kjøleskapet, og som man bare kobler på akkurat når man skal lage cappuccino eller latte. Og det gjør man med én knapp og ja, den blir faktisk like fancy som på bildet!
![]() |
![]() |
#23 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Amimannen har nettopp fått Latissimaen til Missa på kontoret og han er også godt fornøyd.
![]() |
#26 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Da jeg var innom jobben min, her forleden, sto denne på "kafferommet".
![]() |
#27 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Har ikke selv (drikker ikke kaffe) men ei venninne har Essenza med Aeroccino hjemme og Latissima på jobben.
![]() |
#29 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Jeg elsker nespresso-kaffen, selv om det gjør vondt i boikotten. Jeg synes faktisk at det er ganske problematisk.
![]() |
#32 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?
Jeg og!
![]() |
#33 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Hvilken Nespresso maskin har du?Men jeg har ett lite spm. For jeg har også lyst på sånn... men kan man lage latte m.m. på disse, eller er det kun vanlig kaffe?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Nespresso maskin har du?
Ja, på min D290 kan du det iallefall. Man har melken i en beholder utenom (jeg bruker bare ta den i en kopp)- også steames den via en liten slange man fester til maskinen. Enkelt penkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvilken Nespresso maskin har du?
Så bra! Tror jeg må gå inn på hjemmesiden å sjekke litt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp. Jeg også har denne og er meget godt fornøyd
![]() |
#37 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Jeg har en motforestilling til mot å kjøpe nespressomaskin. En bekjent av meg var ansatt i nespresso, og de driver etter litt andre etiske retningslinjer (særlig overfor ansatte) enn det jeg liker. Det er vel egentlig en grunn til å styre unna, eller?
![]() |
![]() |
#38 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Jeg kan lage latte også, selv om jeg ikke har melkebeholder- og steamer. Aeroccinoen fikser den biffen.
![]() |
#39 |
Protonterapeut
|
Det er mer enn nok for meg.
![]() |
#40 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?Har det vært noen tester på slike kaffemaskiner? Sånn i forhold til hvordan disse har kommet ut... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|