Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken Nespresso-maskin har du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-08, 23:52   #21
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?

Vi har denne, Essenza C100 og Aeroccinoen (geniale saken):

Jeg er strålende fornøyd, selv om den er blant de billigste og enkleste. Skulle jeg velge fritt ville jeg valgt en Le Cube, mest fordi de ser bedre ut på disken. De er litt dyrere og tar større plass, men er veldig pene.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 23:58   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne - Nespresso Latissima. Det geniale er at den har en avtagbar melkebeholder som kan bo i kjøleskapet, og som man bare kobler på akkurat når man skal lage cappuccino eller latte. Og det gjør man med én knapp og ja, den blir faktisk like fancy som på bildet!

På fjellet har vi flyttet den gamle, manuelle som funker finfint fremdeles, sammen med Aeroccinoen:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:08   #23
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Amimannen har nettopp fått Latissimaen til Missa på kontoret og han er også godt fornøyd.

Jeg merker at jeg blir så latterlig oppstemt, nesten euforisk, av disse maskinene.

Gammel 26-11-08, 00:09   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pavlovs hund. "Nespresso!?" = koffein =

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:21   #25
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Og jeg som trodde halve FP boikottet denne maskinen. Misforstå meg rett, jeg tilhører den andre halvdelen, og kjøper både middagsglass, after eight og liknende.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:27   #26
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Da jeg var innom jobben min, her forleden, sto denne på "kafferommet".

Gammel 26-11-08, 00:53   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke selv (drikker ikke kaffe) men ei venninne har Essenza med Aeroccino hjemme og Latissima på jobben.
Og hun sier hun skulle ønske hun hadde Latissima hjemme også (kjøpte den før de fikk den på jobben).

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 08:32   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Nespresso maskin har du?

Det er forresten denne maskina vi har, pluss aeroccinoen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tenker på denne til jul.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 09:01   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker nespresso-kaffen, selv om det gjør vondt i boikotten. Jeg synes faktisk at det er ganske problematisk.

Jeg er veldig glad i ordentlig kaffe og misliker faktisk dårlig kaffe. :supersnobb: Jeg pleier å male kaffe selv og lage kaffe i små og store presskanner. Med nespresso er man ikke avhengig av å ha ferske bønner i huset alltid og kan enkelt lage seg bare en kopp uten føss.

Gammel 26-11-08, 09:44   #30
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har denne, D290, kjempefornøyd

Vi har også denne, og er kjempefornøyde! Har hatt den i mange år.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 09:47   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne, D290, kjempefornøyd

Vil ha denne!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:09   #32
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg er strålende fornøyd, selv om den er blant de billigste og enkleste.

Jeg og!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:22   #33
Eraks
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2008
Eraks er litt kul
Standard

Men jeg har ett lite spm. For jeg har også lyst på sånn... men kan man lage latte m.m. på disse, eller er det kun vanlig kaffe??

Eraks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:31   #34
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eraks, her.

Men jeg har ett lite spm. For jeg har også lyst på sånn... men kan man lage latte m.m. på disse, eller er det kun vanlig kaffe??

Ja, på min D290 kan du det iallefall. Man har melken i en beholder utenom (jeg bruker bare ta den i en kopp)- også steames den via en liten slange man fester til maskinen. Enkelt penkelt.

Ina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:52   #35
Eraks
Fullverdig medlem

Eraks er litt kul
Standard

Ja, på min D290 kan du det iallefall. Man har melken i en beholder utenom (jeg bruker bare ta den i en kopp)- også steames den via en liten slange man fester til maskinen. Enkelt penkelt.

Så bra! Tror jeg må gå inn på hjemmesiden å sjekke litt!

Gammel 26-11-08, 20:55   #36
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg er strålende fornøyd, selv om den er blant de billigste og enkleste. Skulle jeg velge fritt ville jeg valgt en Le Cube, mest fordi de ser bedre ut på disken. De er litt dyrere og tar større plass, men er veldig pene.

Jupp. Jeg også har denne og er meget godt fornøyd

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:55   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en motforestilling til mot å kjøpe nespressomaskin. En bekjent av meg var ansatt i nespresso, og de driver etter litt andre etiske retningslinjer (særlig overfor ansatte) enn det jeg liker. Det er vel egentlig en grunn til å styre unna, eller?

Gammel 26-11-08, 20:56   #38
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Jeg kan lage latte også, selv om jeg ikke har melkebeholder- og steamer. Aeroccinoen fikser den biffen.

Gammel 26-11-08, 21:00   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er vel egentlig en grunn til å styre unna, eller?

Det er mer enn nok for meg.

:Har en lang liste etter utallig år med LOs sommerpatrulje:

Gammel 26-11-08, 21:12   #40
Eraks
Fullverdig medlem

Eraks er litt kul
Standard

Har det vært noen tester på slike kaffemaskiner? Sånn i forhold til hvordan disse har kommet ut...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.