|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"Noen ganger dropper jeg bare å ta tlf når jeg ser det er et 22 nr.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Når telefonsamtalen starter med: "Jeg skal ikke selge deg noe"
22-nummer?? Det er jo retningsnummer for Oslo. Antar du at alle som ringer deg fra Oslo er telefonselgere? Hva om jeg skulle finne på å ringe deg, og så svarer du ikke?!
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle akkurat til å si det. Jeg har venner i Oslo som ringer meg, og da er det jo et 22-nummer.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
Jeg har særdeles FÅ venner i Oslo som ringer meg.
![]() |
#6 |
maler
|
Ah - genialt. Den skal jeg også bruke. De hjemsøkte meg flere ganger i uka her tidligere helt til mannen i huset eksploderte i telefonrøret. Så fikk jeg pause et par mnd før de prøvde igjen. Det var vel i sommer. Da sa jeg at jeg var ikke interessert, fordi det hopet seg sånn opp med papiravfall. Det var han tydeligvis ikke forberedt på, for hans neste argument var at "jo, men du vet - avisen er jo tynnere og med mindre innohld nå om sommeren". Jeg tror han skjønte selv at han var på glattisen, for det var han som la på... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|