|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5Greia er jo kor vidt ho klarer å sleppe han og komme seg vidare. At han er der er jo vel berre ein metafor.Korleis få fram filmatisk at ho tenker på han elles? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5
Det er greit nok det, men det virket som hun hadde sluppet ham egentlig. Det er faktisk flere ganger det har virket som hun har sluppet ham, som under den operasjonen. Og det virket som hun hadde kommet over han når hun innledet forholdet til Alex. Nei, jeg synes de drar dette for langt. Og det å ha sex med han var helt unødvendig.
![]() |
#3 |
I gapestokken
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5Buhu, ikke ny episode i dag. Hva er grunnen til det? Ny helligdag?
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5Juleferie. Neste episode kommer i januar. Det er vanlig med pause på denne tida.
![]() |
#5 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5Bra at det er ferie for da kane de se å slutte med det Izzy tullet over ferien, det har begynt å ødelegge serien for meg. Er det bare meg som syntes det er litt rart at Alex da skal stå med person nummer tre som har psykiske problemer.. Eller er det kanskje fordi de vil vise at enkelte personer søker seg til en spesiell type mennesker?
![]() |
#6 |
I gapestokken
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5Arghhh!!! Selvfølgelig har vi ikke blitt kvitt Denny ennå. Synes det er så synd, siden jeg likte så godt de episodene når han ventet på hjerte og de fikk så godt forhold sammen. De var så søte de episodene, og så triste. Nå begynner jeg å bli møkkalei begge to, og ... kanskje han bare kan ta med seg Izzy og så kan begge vandre avgårde til perleporten heller? Synd at de ødelegger serien på denne måten. Samtidig klarer jeg ikke å slutte å se på ...
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Greys anatomy sesong 5
Ja, og den er jeg helt med på. Det er bare det at nå synes jeg de må gi seg mens leken er god. Jeg er rett og slett lei hele greia.
![]() |
|
|