Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 13:57   #21
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping i London

Flere tips, anyone? Hvilke ting bør man kjøpe i London som man ikke får tak i i Norge?

Reiser med mannen 7. desember

Gammel 27-11-08, 17:51   #22
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg ville raidet Next for klær til meg og Snuppa. Og shoppet julegaver. :misunnelig:

Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 18:08   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta undergrunnen til Oxford Cirkus. Da har du alt lett tilgjengelig uten og forflytte deg mer enn i gangavstand. Veldig lurt, særlig om en ikke er så mange dagene i London.

Bhs, Next og M&S er et must. Next og M&S (litt liten) finner du både rett på nedsiden av undergrunnstasjonen, men også når du går oppover Oxford Street mot Bond Street. Alle de andre butikkene finner du på veien oppover også. Selfriges er morsomt og ha vært innom sånn for syns skyld. Spesielt utstillingene i vinduene. Disney Store er også et must. Den finner du også på veien når du går oppover mot den kjempestore M&S som du kommer til etterhvert. Hele veien er det også en haug med mange fine butikker en bør innom.

Så kan du ta undergrunnen til Picadilly Cirkus på starten av dagen en gang. Da må du innom Lilly Whites. En megasvær sportsbutikk med alt både fotballfrelste og andre kan ønske seg. Så etter du har vært der går du oppover Regent Street mot Oxford Street igjen. Da går du forbi Hamleys. En 7.etg. lekebutikk. Et syn uten like. Særlig nå rett før jul hvor de har mange ansatte som går rundt bare for å vise frem alt mulig rart. Så er det en gate som går inn rett etter Hamleys. Nå husker jeg ikke hva den heter i farta, men du kan ikke unngå og se den når du går oppover mot Oxford Street fra Hamleys. En gate inn til høyre som det henger store snømenn mellom husene som dekorasjoner. Inn den gata må du gå.

Jeg skal garantert tilbake til London neste år tror jeg. Helt fantastisk. Vi fikk meg oss musicalen The Lion King når vi var der. Bestilte både teater og mat i pakke her: http://londontownno.eolts.co.uk/ Betalte omtrent ingenting for maten da, og spise på en veldig god resturant rett ved siden av teateret. Oppsettningen var bare helt fantastisk med både utøvere og kullisser.

Sist redigert av Elisabet : 27-11-08 kl 18:14.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 21:07   #24
Kneazle
Passiv

Standard

Kom over denne nå, og tenkte på deg: Her shopper du i London.

Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 15:24   #25
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Aaa, fint dere drar frem tråden min igjen. Snart avreise her i huset også, om ikke søs føder da!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.