|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterSå rart med så sterke reaksjoner når noen tar opp rød-prikking.
|
|
|
#122 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterMå si meg litt enig med Lykken ja. Man bør kanskje gi nye litt "slækk" og tre-fire på ett døgn er mye. Men samtidig bør man jo være forberedt på reaksjoner både den ene og den andre veien om man stikker hodet sitt litt frem.
|
|
|
#124 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterEnig med Lykken. Jeg syns man kan la være å rødprikke folk som akkurat har begynt å engasjere seg. Og jeg syns iallefall man kan skrive litt mer enn bare ett punktum.
|
|
|
|
#125 |
|
Fola Blakken
|
Jeg regner med at prikkene er kommet i denne diskusjonen, og da er det jo ikke så merkelig.
|
|
|
|
#126 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg forsto det sånn at HI hadde fått tre prikker før denne tråden og en pga denne tråden?
|
|
|
#127 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Nei, jeg tror nok ikke prikkene er kommet i denne diskusjonen (ikke alle). Jeg kikket raskt tilbake på hvilke diskusjoner Canto hadde vært involvert i, og måten han ble møtt på og kappet av (med rød prikk og ingen videre diskusjon i tråden) synes jeg er ufint for en ny bruker som ikke kjenner til uskrevne koder, forumets "omgangsform" og diskusjonstone. Det hadde egentlig ikke vært særlig fruktbart som erfaren bruker heller. Jeg synes heller ikke han skrev noe så provoserende, eitrande dumt eller uintelligent heller.
|
|
|
#128 |
|
Helt konge
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterDet er en prikk, hverken mer eller mindre. En prikk, uansett farge, er ikke store greiene. Jeg klarer virkelig ikke å fremkalle de store emosjonene overfor prikker. Om noen er enige med meg og synes jeg skriver noe fornuftig er det hyggelig, om andre er uenige er det også greit. Verden raser ikke sammen av at noen synes mine meninger eller formuleringer er på tryne. Ikke klarer jeg å hisse meg opp ovet det heller. Det er lov å være uenige, det er lov å si i fra. Det beste er sikkert å gjøre det på en ryddig måte, men noen skulle sende en rød prikk med usakelig innhold for det stå for senders regning. Jeg blir alltid like overrasket over hvor mange føleser en enkel rød prikk klarer å få frem i folk. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Hertuginne
|
Jeg har ikke fasiten, men jeg forstod det sånn at det var to før denne tråden og så et par til i denne tråden. Klart det ikke er moro med så mange røde prikker på et døgn, men at vedkommende blir rødprikket i en tråd hvor man sutrer over rødprikker er kanskje ikke så rart?
|
|
|
#130 |
|
Livsnyter
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterDen første røde prikken jeg fikk var litt tøff å svelge - en veldig liten stund før jeg fikk tenkt meg om å var enig at jeg hadde vært uheldig i den kommentaren. Min neste fikk meg til å tenke litt igjennom hvorfor i all verden jeg fikk denne prikken. Jo, vi mennesker er forskjellige og av og til kan en litt sleivete kommentar komme helt feil ut. Jeg syntes virkelig at det er fint at man kan få en negativ kommentar på dette og ha muligheten til å tenke seg om en gang til neste gang man poster et innlegg. Det gjør det ikke umiddebart til et bedre menneske men man kan bli litt mer nyansert og gjennomtenkt i innleggene sine. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Bedreviter
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterOuting av prikker er helt gangbart på FP; god underhodning er det vanligvis også. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
#134 |
|
By the Sea
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter...er å beskylde folk for å sutre blitt den hotteste FP-hersketeknikken...?
|
|
|
#135 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterHvem gråprikker? De som er nye med få innlegg? |
|
|
|
|
|
#138 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterDet er alt for lenge siden jeg har gitt en rød prikk. Jeg er liksom helt ute av det om dagen. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterCanto, du er mann, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Tåler regn
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterEr ikke det rart at ganske mange som kommer ny her synes det er litt vanskelig? Jeg ble selv rødprikket litt i begynnelsen. Nå er det meget sjelden mellom hver rød. Men jeg synes ikke det var kjekt i begynnelsen, mens nå bryr det meg ikke noe særlig. Svært mange av de "erfarne" vet akkurat hvilken diskusjoner man skal "holde seg unna". Jeg synes det er flott at noen tør og stå frem med sine meninger og evt "teite" spørsmål uten å følge massen. Det er ikke slik at: " Drit er godt, hundremillioner fluer kan ikke ta feil". |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|