|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenSå lenge det ikke er smarties, er det greit.
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde ikke brydd meg om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagen
Det sier da seg selv.
![]() |
#7 |
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenAlle vet da at sjokoladekalendre er noe som hører arbeidsplassen til? Å utsette barn så unge som i barnehagealder for dette må da være jevngodt med barnearbeid? At ikke FNs barnekonvensjon sier noe om sjokoladekalendre er jo rett og slett fordi det er så innlysende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
Dette kan jeg si meg veldig enig i.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjokoladekalender i barnehagenJeg hadde ikke brydd meg, men så har jeg jo blitt betraktelig rundere i kantene de tolv årene jeg har vært mamma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
"Walters Mandler". Men jeg gikk fra butikken tidligere i dag i den tro at jeg hadde fått grafset med meg en Melkesjokolade. Det var først etter at den hadde fått ligget i fryseren og godgjøre seg en stund og skulle til å bli spist av meg at jeg oppdaget hva slags ræl jeg egentlig hadde dratt med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |