|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#362 |
|
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Alive and well, thank you very much.
Nei, det må heller være jeg som rødprikker deg, ellers kommer jeg helt ut av vanlig diskusjonsform. Sidebytte på den måten blir jo bare forvirrende.
Poeng. Men det var et flisespikkespørsmål, og jeg ser at Skilpadda har vært i tråden FLERE ganger uten å svare. Kanskje adminer har det for opptatt til å opplyse bermen nå? |
|
|
|
|
|
#363 |
|
Passiv
|
Det betyr bare at du har fått for få rødprikker, og trenger å herdes. |
|
|
|
#366 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterForumet er i det minste veldig høflig, og takker meg for tilbakemeldingene jeg gir, uansett farge. |
|
|
|
#367 |
|
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter:fniser av høflig-forumet: |
|
|
|
|
|
#369 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterMen det var et virkelig hederlig forsøk. Nesten så jeg trodde deg der et øyeblikk. |
|
|
|
#371 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenteraC.
|
|
|
#373 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterHeretter skal jeg ikke gi røde prikker - bare spydige grønne. |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterFnis. |
|
|
|
#378 |
|
Ekvilist
|
Siterer dette innlegget jeg. Sånn omtrentlig 0,7% av prikkene som gis på FP er røde. Til sammenligning er omtrent 70% av tilbakemeldingene barn får av voksne negative, hvis det jeg lærte i pedagogikken var riktig. Hovedinnleggers poeng i forhold til at man bør være flink til å fokusere på det postive er jeg enig i. Slik jeg leser tallene så er vi ganske flinke til å gi positive tilbakemeldinger her på FP?
|
|
|
#380 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterOg en grønn uten kommentar som skal tolkes som spydig. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|