Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser desember deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 19:15   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg liker jo å kjøpe gaver. Om jeg er usikker spør jeg ofte om det er noe de ønsker seg. I går har jeg bestilt en del på nett, for jeg har knapt vært i butikker! Men det har fungert fint det og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 19:17   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg liker jo å kjøpe gaver. Om jeg er usikker spør jeg ofte om det er noe de ønsker seg.

Som om vi ikke har spurt. Vi har ikke fått et eneste svar. Våre foreldre (som er de vi sliter mest med) sier at de ikke ønsker seg noen ting. What to do? Jeg synes ikke noe om å kjøpe bare for å kjøpt (og nå sjekket jeg ullpleddstandarden hos svigermor nettopp, den var absolutt ikke verst. Faen og.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 19:19   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

(og nå sjekket jeg ullpleddstandarden hos svigermor nettopp, den var absolutt ikke verst. Faen og.)

Kokebøker og sånn da? Uaktuelt?
Sengesett?

Boka "Snåsamannen" slår nok an.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 19:22   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kokebøker og sånn da? Uaktuelt?
Sengesett?

Boka "Snåsamannen" slår nok an.

Ja, det blir litt i skapfyllkategorien.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 19:44   #5
Guffen
Hvor er hengekøyen!?

Guffen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Stress?? Hvor??

Må vel bare innse at man ikke rekker over alt man burde... Prioritere de tingene som må på plass, og overse alt annet...

Ting ordner seg for snille barn.

Gammel 06-12-08, 16:31   #6
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ja, det blir litt i skapfyllkategorien.

Nå hadde jeg ikke lest hele tråden, og "skapfyll" kan vel være så mye. Så for meg svigerforeldre som sitter og drikker i skjul.

Gammel 06-12-08, 19:35   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som stresser meg i desember er hvis jeg må ut i overfylte butikker og stå i kø. Det hater jeg virkelig. Derfor er jeg veldig glad for at alle julegaver unntatt en ligger pent pakket inn nå, så det eneste som må handles er mat.

Baking og andre forberedelser skal jeg prøve å gjøre til kos og ikke stress.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.