|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne i stuevinduet, og en slik lyskrans som IKEA hadde for flere år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har ingen. Har fulle kontakter ved vinduene, så jeg har ikke plass til verken stjerner eller staker.
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneNei, det blir bare rot. Har allerede en skjøteledning ved tven og en ved sofaen. *har koblet til laptop, bærbar harddisk, router og annet tull, tv, xbox, xbox 360, PVR-boks og hva-har-du*
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneMen jeg har et fint, gammelt STORT nissehus med lys inni, som står på skjenken.
![]() |
#26 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneTre stjerner. To på stua og ei på kjøkkenet (kan ikke sees samtidig).
![]() |
#27 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneIset: Du får kjøpe sånne stjerner du kan ha telys inni.
![]() |
#28 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har en i et av stuevinduene.
![]() |
![]() |
#29 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne
Jeg satser på at de vise mennene har navigasjon nå til dags
![]() |
#30 |
maler
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneHar pleid å ha en stjerne... men slik dette huset vårt er konfigurert, ser jeg for meg at det kommer en til i år. Jeg vil nemlig gjerne ha en både i stua og på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en på kjøkkenet og en på stua, på hver sin side av huset. Synes jeg må ha lys i begge vinduene, ellers blir det så tomt og mørkt. |
![]() |
![]() |
#32 |
Borte
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har to digre vinduer i stua hvor det vanligvis henger lamper. Nå er det stjerner der i stedet. Faktisk kom stjernene før lampene, men jeg syns det var så fint med lys i vinduene at jeg ønsker meg lamper også.
![]() |
#33 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne i det ene kjøkkenvinduet og en stjerne i det ene stuevinduet. Det er så koselig med lys i vinduene
![]() |
#34 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har ganske stor stue med maange vinduer, så har to stjerner i forskjellige vinduer, samt to lyskuler i to andre vinduer. I kjøkkenvinduet har jeg et lysende juletre.
![]() |
#35 |
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en på kjøkkenet, men jeg ha hatt flere tidligere år.
![]() |
#37 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne og tre kuler. Kulene henger i et avlangt vindu som består av 3 små vinduer (klønete forklart, men). Stjernen henger på en annen side av huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEn stjerne som henger i stuen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJa, vi har en stjerne, på strøm. Den henger i vinduet på guttas rom som er det som er høyest opp på huset. Gammeldags type i metall med lyspære inni. De er veldig glade i den og har hatt den hver advent siden de var knøtt.
![]() |
|
|