|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: MistelteinTipper Ulvefar ikke trengte å google så mye for å øse av sin uendelige mistelteinvisdom.
|
|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Misteltein
Neida, han vet hva han snakker om, helt av seg selv. Vi har nemlig fått oss en biolog her på FP!
|
|
|
#46 |
|
Absolut ateist
|
Sv: MistelteinPoenget er at det er litt sånn Dickensk jul over å henge misteltein i døråpningen med bånd og det hele.
|
|
|
#47 |
|
Sviiisj!!
|
Det synes jeg høres litt risikabelt ut hvis du ikke har tenkt til å kline.
|
|
|
#48 |
|
Absolut ateist
|
Sv: MistelteinNei, nei. Nå var jo hele poenget at vi har en misteltein som vokser borti gata her og det hadde vært gøy å dratt ungene med på plukkeoppdrag og sånn, for så å altså få dette smått dickenske tilskuddet. Men når den er fredet, så gidder jeg jo ikke gå i en blomsterhandel eller plukke kristtorn. Hele opplegget rundt denne mistelteinen var jo det som var poenget, ikke at jeg MÅ ha et alternativ, eller mistelteinen i seg selv nå som jeg vet den er fredet.
|
|
|
#49 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: MistelteinMen tror du ikke barna vil synes at det er gøy å klatre opp og se på den, da? Og så kan du fortelle om Balders død (ingenting kan drepe ham bortsett fra misteltein, og så kommer Loke inn i bildet...).
|
|
|
#53 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|