Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skjer hvis jeg ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-08, 14:28   #21
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva skjer hvis jeg ...

Det blir jul likevel.

Gammel 03-12-08, 14:41   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan trøste deg med at jeg har ca. halvparten av julekortene for de to siste årene liggende i en skuff usendte.

Det har gått fint med meg for det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 14:53   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JEG hadde blitt litt lei meg selv dersom jeg ikke hadde sendt julekort, for det liker jeg virkelig å gjøre. I hvert fall i år som de er ferdigtrykte.

Men julevask? Nei, her er det vanlig helgevask (utført av vaskehjelpen )og intet mer. Man ser da ikke skiten med bare levende lys??

Gammel 03-12-08, 14:57   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjer hvis jeg...

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Du får en fantastisk deilig førjulstid.

Det var et mye bedre svar enn mitt.

Gammel 03-12-08, 15:00   #25
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Evig pinsel.

Eller, forresten, du er lærer du? Da blir det evige Klubbmøter. Mye det samme.

Gammel 03-12-08, 16:05   #26
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir spennende. Jeg har nemlig heller ikke tenkt å sende julekort. Vasking blir det nok mer av, men det er kun fordi jeg er i permisjon og ikke har født enda.

Gammel 03-12-08, 16:29   #27
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Å ikke sende julekort fungerer veldig fint,
og om du ikke vasker rundt, blir nissen ikke sint.
Å droppe julestresset burde flere jo få til,
da får man overskudd og det blir lett å være snill.

Ingen julekort og lite julevask har fungert fint her i mange år.

Gammel 03-12-08, 18:09   #28
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

..om hundre år er alt glemt

Neida. Det går så fint så! Det gjør vel det? Jo. Jeg tror det . Jeg kommer til å gjøre nøyaktig det samme. For første gang på så mange år jeg kan huske, sender jeg ikke julekort. Når det gjelder husvask, så lukker jeg øynene fram til lang ut på vårparten.

Kose deg masse!

Gammel 04-12-08, 22:45   #29
Explorern
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Explorern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Reduserer andres dårlige samvittighet? Dvs. bedre jul for alle?

Explorern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 22:49   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Oi, det glemte jeg å si. Jeg regner ikke med å få gaver av nissen i år.

Ikke jeg heller.
Sitat, årets julevert: "Vi dropper nissen i år siden Poden din ikke skal være her."

HVA MED MEG DA!?

Gammel 04-12-08, 22:53   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går nok veldig greit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 22:54   #32
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva som skjer?
Antakelig det Nin sier, og at mannen og barna får en litt mindre stressa zeppelin og dermed litt bedre juleminner. Kan du ikke legge ut en liten hilsen på FB i stedet? Skaderedusering, lizom.
Julevask er deilig for kropp og sjel etter at det er gjort, men ikke hvis det tar de siste kreftene. Ta det heller når du har det litt roligere?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:14   #33
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt færre julekort neste år, og ellers ingenting.

Selv prioriterer jeg julekort foran vasking, og rundvask ser jeg ingen grunn til uansett. Jeg har jo kun bodd i dette huset et halvt år og pusset opp de fleste rommene. SÅ møkkete blir det ikke på noen måneder. Men det minner meg om at jeg må få meg vaskehjelp igjen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:19   #34
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

...ikke sender ut julekort i år?
..."driter" i julevasken? (det vil si at jeg ikke vasker mer enn vanlig, som er det samme som lite)

Jeg bruker å ha en riktig fin jul.
Jeg vasker ikke mer en til en vanlig helg (og det er ikke mye) og julekortene de siste årene er bestilt, men ikke sendt. I år har jeg faktisk ikke tenkt å bestille julekort en gang. Det er nå en gang dumt å bruke så mange penger på 50 like julekort til seg selv.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:24   #35
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gikk fint med meg i fjor, i år blir det julekort da!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.