Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fødselsprat

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 00:07   #41
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fødselsprat

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Mobb ivei!
Hilsen hun som absolutt ikke skulle føde på julaften (termin 23.12), det var helt greit å gå over tiden. Vannet gikk 21.12, og jammen greide jeg å føde to timer inn i julaften.

Det var jo en evig diskusjon inne på desemberklubben på NM, og jeg var den enesten som endte opp med den datoen.

Og denne gangen blir det vel min tur.

Gammel 05-12-08, 12:39   #42
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ganske god mobbegrunn!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 12:42   #43
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enda flere?

Ordvekslinger ja, Smådrager, nei.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:02   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt må hun mobbes!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg sa akkurat det samme da jeg ventet førstemann. Hadde Menstermin 6. (mamma sin bursdag), bursdag 10., ULtermin 14. (nieses bursdag) - Men jeg har et veloppdragent barn som kom 13.

Og Poden misset dessverre UL termin (05.05.05) og kom i stedet den 11. Han klarte derimot å unngå både pappaens bursdag (2. mai), farfars bursdag 13. mai og han kom i tide til at den ferske familien rakk å komme hjem og få handlet lørdag i langhelgen med både pinse og 17. mai.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:07   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Selvsagt må hun mobbes!

Og Poden misset dessverre UL termin (05.05.05) og kom i stedet den 11. Han klarte derimot å unngå både pappaens bursdag (2. mai), farfars bursdag 13. mai og han kom i tide til at den ferske familien rakk å komme hjem og få handlet lørdag i langhelgen med både pinse og 17. mai.

Treg, men veloppragen med andre ord. (og veldig fin da!)

Gammel 05-12-08, 13:38   #46
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Treg, men veloppragen med andre ord. (og veldig fin da!)

Veldig fin ja...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:49   #47
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig fødselsrapport fra far: vannavgang 05.15, første rie 05.30, baby født 06.30. Heftig, heftig.

Gammel 05-12-08, 14:53   #48
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torsdag ... får melding. Hun fødte en stor liten jente torsdags morgen. Jeg har i hele dag. Jeg humrer når jeg skriver dette. Hvor ond er jeg egentlig når jeg ikke kan vente med å "mobbe" henne for at hun fødte på bursdagen sin.

Det er faktisk ikke noe og tulle med. Det er koselig å ha fått barn på bursdagen sin nemlig. Det kan du hilse venninnen din og fortelle. Lillebror kom nemlig i ekspressfart den natta jeg har bursdag. Vekket mannen kl. 24 og sa vi måtte dra på sykehuset. Fin start på bursdagen det. Jeg var bombesikker på at han var så treig at det aldri ble noe julibarn. Så feil kan en ta. Han måtte jo holde tradisjonen i familien med å være født siste dagen i måneden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:04   #49
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Motsatt hos meg. Jeg ville gjerne ha barn på bursdagen min jeg da. Hadde termin 29.11, bursdag 10.12 og da vannet endelig gikk om morgenen den 9.12 tenkte jeg YES nå får jeg fin bursdagsgave. Som førstegangs tar det jo litt tid, tenkte jeg. Men neida, snuppa mi skulle ikke ha noe av å dele bursdag så hun kjappet seg ut og har bursdag 9.12.

Gammel 05-12-08, 15:05   #50
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde termin med eldstemann dagen før bursdagen til svigermor og hennes søster. Hun var veldig opptatt av at jeg ikke måtte føde på hennes bursdag, hun ville at barnet skulle få sin egen bursdag som h*n slapp å dele med andre. Vel, det gikk jo som det måtte - gutten ble selvfølgelig født på svigermors (og søsterens) bursdag. Så nå er det tre stykker i familien som har bursdag på samme dag!

Gammel 05-12-08, 15:10   #51
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg hadde termin med eldstemann dagen før bursdagen til svigermor og hennes søster. Hun var veldig opptatt av at jeg ikke måtte føde på hennes bursdag, hun ville at barnet skulle få sin egen bursdag som h*n slapp å dele med andre. Vel, det gikk jo som det måtte - gutten ble selvfølgelig født på svigermors (og søsterens) bursdag. Så nå er det tre stykker i familien som har bursdag på samme dag!

Det er jo greit å huske når en holder seg til samme dag. Både bestefaren min, lillebror og jeg er født på samme dato.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:34   #52
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er jo greit å huske når en holder seg til samme dag. Både bestefaren min, lillebror og jeg er født på samme dato.

Alikevel klarer ikke svigermors søster å huske når eldstemann er født... Det burde da være mulig, så lenge hun har bursdag samme dag selv?

Gammel 05-12-08, 19:17   #53
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Foreløpig fødselsrapport fra far: vannavgang 05.15, første rie 05.30, baby født 06.30. Heftig, heftig.

Ja, noen har det sånn. :erfart: Men hun rakk da ihvertfall på sykehuset, eller?

Gammel 05-12-08, 19:32   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Ja, noen har det sånn. :erfart: Men hun rakk da ihvertfall på sykehuset, eller?

Hun gjorde det, ja, i motsetning til enkelte andre.

Gammel 05-12-08, 20:26   #55
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke klart å la være å mobbet litt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:43   #56
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må kommenteres det er sikkert.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.