Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det ufint å åpne døren i undertøyet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 15:21   #41
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er det ufint å åpne døren i undertøyet?

Jeg trodde du mente BH og truse elns. jeg nå, ullstilongs og ulltrøye er jo så godt som klær. Ufint er det aldeles ikke.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:33   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ufint å åpne døren i undertøyet?

Det er helt ok, ville ikke reagert om noen gjorde det.
Jeg derimot, ville ikke gjort det.

Gammel 05-12-08, 15:44   #43
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tenker ikke på ullstilongs og -trøye som undertøy, jeg for min del. Jeg må innrømme at jeg åpnet tråden, hadde jeg forventet noe litt mer pikant.

Ja jeg også. Du kunne nå hatt på deg noe sexy. Da hadde nok vedkommende blitt hoppende glad.
Selv hender det at jeg ikler meg litt lettkledd nattøy litt tidllig på kvelden om jeg har dusjet og det slår ikke feil. Da ringer det på og minstejenta er snar å åpne. Lit småpinlig da jeg må gå igjennom gangen fra badet for å hente morgenkåpen og da kan ikke vedkommende unngå¨å se meg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:53   #44
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Da er jeg veldig ufin i allefall. Pt. er uniformen min utslitte kosebukser og en enorm hvit omslagsskjorte, det ser langt verre ut.
Vi er vedlig glad i superundertøy og ullundertøy i huset her og særlig i helgene går vi ofte i det når vi kommer hjem fra tur.

Gammel 05-12-08, 17:27   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er direkte ufint, men jeg føler meg ikke komfortabel med det.
Nå skal det riktignok sies at jeg flere morgener har avlevert gutten til barnehagesjåføren (jepp, vi har en egen siden vi ikke har bil selv )i nattkjole.

Selv lurer jeg litt på hvorfor jeg ikke kan åpne i undertøy, men fint svinse rundt i bikini om sommeren: Hente post, åpne døra etc ...
Det er jo ikke store forskjellen?

Gammel 05-12-08, 17:30   #46
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg henger meg mest opp i at alle her tydeligvis bruker ullundertøy? :kunne ikke falle meg inn unntatt på skitur:

Gammel 05-12-08, 17:33   #47
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser for meg at du ville sett ekstra fin ut om du hadde en liten tunika/kjolesak over hjemmeantrekket.
Jeg åpner døra iført pysj, om så, så jeg ville ikke reagert på stillong og jumper.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 17:38   #48
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Var det slark i stillongsen, altså var den slaskete?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 17:39   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Dette minner meg forresten om en episode da jeg bodde hjemme.
Jeg var 17 år, slank og søt, og hadde fått en nydelig, pinetrang, utringet og lårkort vinrød kjole av min søster.
Den sto jeg og prøvde foran speilet, og for å få det rette inntrykket av den, måtte jeg jo prøve den med like vinrøde, høyhælete pumps til.
Da ringte det på døren ...
Jeg var alene hjemme, så jeg løp ned trappa, åpnet døra - og der sto en ung, kjekk og meget forfjamset fiskebil-mann:
"Hei - åh! - øh - vil du kjøpe fisk?"
Jeg: "Nei, jeg er alene hjemme og har ikke penger ..."
Han: "Eh, ok, hadet, da ... eeeh, fin kjole, forresten ..."

Uttrykket hans var ubetalelig.

Gammel 05-12-08, 20:25   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg henger meg mest opp i at alle her tydeligvis bruker ullundertøy? :kunne ikke falle meg inn unntatt på skitur:

Du fryser tydligvis ikke nok til hverdags.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:29   #51
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde du skulle åpne døra i bh og truse jeg...

Nei det der er ikke undertøy. Men du er nok så lekker at han mistet munn og mæle.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:29   #52
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler forresten dun-jakke type "kolossal" for alle som fryser. Det har gitt meg et nytt liv utendørs i disse dager.

Gammel 05-12-08, 20:32   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Anbefaler forresten dun-jakke type "kolossal" for alle som fryser. Det har gitt meg et nytt liv utendørs i disse dager.

Jeg kan liksom ikke gå med en slik inne på jobb. *jobber på gammel skole med frost i veggene*

Gammel 05-12-08, 20:43   #54
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jobber i barnehage og bruker ullundertøy da. Også har jeg hver helg vi er i camp.vogna.

Gammel 05-12-08, 20:45   #55
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg kan liksom ikke gå med en slik inne på jobb. *jobber på gammel skole med frost i veggene*

Jepp, men jeg sa utendørs da. Ikke innendørs.

Gammel 06-12-08, 07:49   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Var det slark i stillongsen, altså var den slaskete?

Flabbat mener du ?

Forøvrig er jeg blitt tilbudt frukt av en skolevenninnes nudistpappa (som praktiseret nudismen i hjemmet, tydeligvis) - En naken pappa som knasker på et eple og med et fruktfat i hånda gjorde tydeligvis uslettelig inntrykk.

Gammel 06-12-08, 09:06   #57
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns det er helt ok. Jeg vandrer rundt hjemme i enten pysjbukse og t-skjorte eller ullundertøy. Har aldri tenkt over at jeg ikke burde åpne døren. Dersom folk kommer inn går jeg som oftes å tar på bh og bukse i tillegg til mitt faste hjemmeantrekk

Gammel 06-12-08, 10:00   #58
annemamma
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
annemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

helt ok.

annemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 11:58   #59
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig er jeg blitt tilbudt frukt av en skolevenninnes nudistpappa (som praktiseret nudismen i hjemmet, tydeligvis) - En naken pappa som knasker på et eple og med et fruktfat i hånda gjorde tydeligvis uslettelig inntrykk.

Han var "bare" nudist altså, ikke noe verre?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 12:00   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Nå kom jeg på min dårlige bekledning da vi hadde håndtverkere. I starten var jeg pent antrukket og hevet aldri stemmen til min familie uansett hva de fant på. Etter et halvt år raste jeg rundt i bh og truse og småbjeffet på mann og unger. Trenger jeg å si at jeg var glad da året med håndtverkere var over?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.