Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken Nespresso-maskin har du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 21:16   #41
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso-maskin har du?

Jeg tror TV2-hjelper deg har hatt en test.
Men disse testene er nå så som så ...

Gammel 03-12-08, 20:23   #42
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Nespresso maskin har du?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vil ha denne!

Nå har jeg fått meg en D290, er utrolig fornøyd. Men jeg må slække ned på latte-forbruket, kommer til å gå opp 10 kg hvis jeg fortsetter slik.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 22:24   #43
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har Le Cube i svart. For å være ærlig, synes jeg ikke kaffen er særlig god; jeg liker kun espresso, og synes egentlig bare det er den svarte, Ristretto, som smaker ordentlig kaffe. Men mannen elsker den, og den er fin å ty til om morgenen når jeg ikke egentlig har tid til å lage kaffe.

Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 22:29   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg "har" Amidriel sin. Det gjør ikke så vondt i boikotten. Men jeg burde strengt tatt begynne å bidra til å handle inn disse små dingsene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 11:17   #45
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg "har" Amidriel sin. Det gjør ikke så vondt i boikotten. Men jeg burde strengt tatt begynne å bidra til å handle inn disse små dingsene.

Du kjøpte espressokopper. Det holder lenge.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 12:57   #46
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Favorittkapsler da?

Hm. Ny tråd med påll!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:02   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amidriel husker hvilken farge jeg liker. Det er de som er sterkest av det utvalget de har tilgjengelig. :bortskjemt:

Gammel 08-12-08, 13:25   #48
Kneazle
Passiv

Standard

Nei, nei! Du må ikke betale! Da får du garantert vondt i både boikotten og dobbeltmoralen. Du får ta oppvaska ellerno'.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:27   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Nei, nei! Du må ikke betale! Da får du garantert vondt i både boikotten og debbeltmoralen. Du får ta oppvaska ellerno'.

Det hender jeg setter inn i oppvaskmaskinen, men Amidriel er sær og gjør det på en helt annen måte enn meg, så jeg vet ikke om det blir verdsatt.

Gammel 08-12-08, 13:29   #50
Kneazle
Passiv

Standard

Hvorfor synes ikke trykkleifer før man blir sitert?

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:29   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fordi det er morsomst.

Gammel 08-12-08, 13:32   #52
Kneazle
Passiv

Standard

Fordi et der morsommest.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 13:38   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fnis.

Gammel 08-12-08, 14:06   #54
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en brun Le Cube og en en aeroccino, har hatt det i 3 år og er forsatt godt fornøyd.Har akkurat bestilt julekapslene, lurer på om de er gode.

På jobben har vi samme maskin som på Ami sin jobb. Gjør dagen veldig mye bedre.

Gammel 28-02-09, 16:23   #55
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte meg en Essenza C100 i dag, og er så langt veldig fornøyd (og skikkelig "høy" på kaffe ).

Tester ut forskjellige varianter, og fikk heldigvis griska meg til et par ekstra prøveesker av selger.
Kjøpte også en flaske Barrista sjokoladesirup.

Forslag til kaffedrikker med og uten melk mottas med takk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:13   #56
Holca
Nybegynner

Holca sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Holca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Vi har denne, Essenza C100 og Aeroccinoen (geniale saken):

Jeg er strålende fornøyd, selv om den er blant de billigste og enkleste. Skulle jeg velge fritt ville jeg valgt en Le Cube, mest fordi de ser bedre ut på disken. De er litt dyrere og tar større plass, men er veldig pene.

Denne pakken har jeg også og er knallfornøyd!

Holca er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.