|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Nå kom akkurat mannen min inn på stua og pekte på sukkerbiten og spurte hva det var. Da følte jeg meg plutselig litt mer handy. Puh.
![]() |
#23 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Man har da elektrikerpappa som kan veilede husets handyman med slike spørsmål. Om du har bilde av elektrikerduppedingsen kan jeg sikkert sende dem over til min elektrikerpappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?
Å, nå så jeg den, så snilt av deg. Håper det ikke ble for sent med MMS. Jeg lette litt i eske nr to og fant en bruksanvisning, det kan tyde på at jeg mangler en etellerannet-plate til å samle ledningene fra flere lamper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Aha, aCs vibber ser ut til å hjelpe. Først finne bruksanvisning, så Teofeliahjelp og nå dukker det opp en handypappa! Jeg begynner imidlertid å mistenke veldig at jeg trenger denne ekstradelen. Jeg har sendt mms til Teo med ledningsbildet. Får ikke publisert på nett uten å kløne litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Teofelia mener jeg mangler noe, og at jeg ikke kan henge dette rett opp via sukkerbit. Jeg er dermed reddet fra å brenne ned huset eller smelte sikringsskapet. Sist redigert av Balanse : 06-12-08 kl 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Hvis butikken ikke har lagt ned ennå, så må du selvsagt begynne med å ta en tur innom dem for å høre om de har opphenget også og bare har glemt å sende det med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Hvem som helst kan bli distrahert av denslags, men jeg må advare om at det finnes elektrikere som man helst kun vil ha telefonisk kontakt med. Om man må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan skal jeg få hengt opp de nye fancysmancy lampene mine?Når jeg tenker på det lurer jeg på om ikke jeg har sett flere veltrente gymlærere enn kjekke elektrikere egentlig. Hvis jeg kan si det uten å fornærme Canisa? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|