Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Puppekrymper (minimizer-bh)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 18:51   #21
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Puppekrymper (minimizer-bh)

Jeg har en minimizer BH, men synes puppene mine så større ut med den på.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 19:00   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn. Man ser på det siste bildet at toppen blir litt "dradd" da.. og det er det som ødelegger. Det er så lite som skal til... Hmf. Har SÅ lyst på en topp som ikke er åletrang og stretch...

De må være små i størrelsen .
Dette passer veldig fint til et sånt "pencil" skjørt jeg har, som sitter som limt på kroppen. Vil ha en topp som er litt slakk og sekkete til.

Sist redigert av Joika : 09-12-08 kl 20:05.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 19:03   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul topp! Prøv med en minimizer du. Jeg har ingen erfaring med det. Desverre...

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 19:04   #24
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg skal teste en størrelse større først. Testet med sportsbh i sta og så helt misfoster ut.

Gammel 09-12-08, 19:08   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har forsøkt det meste av bhtyper. Også Minimizer, men det er få av dem i 75G, i allefall i Norge. Syntes sportsbh gav omtrent samme effekt. Behagelig er det i allefall ikke.
Veldig enig med Missa i at det er bedre med klær som passer til puppene.

Gammel 09-12-08, 19:09   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er dessverre ikke helt sånn min verden fungerer. Det er veldig få topper som har plass til mine pupper (75 G). De passer fint de fleste andre steder enn over puppene.

Så jeg er veldig interessert i mer info em slik minimizer BH.

I know.

Og Triumph sin minimizer passer IKKE mine pupper.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 19:10   #27
Joika
Pauset

Standard

Ja, ja ja ja.. vet at det finnes andre klær i verden.. men jeg vil ha denne! Passer til skjørtet, skoene alt.. Ikke minst så har jeg vært for feit for bare armer så lenge.. (hadde cellulitter på armene) og og og og.. jeg SKAL klemme meg inn i den .

Om ikke 44 er noe fin, så beholder jeg den uansett. Får finne på noe.

Gammel 09-12-08, 19:13   #28
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

I know.

Og Triumph sin minimizer passer IKKE mine pupper.

Når de kun får puppene til å se mindre ut, ikke være mindre hjelper det jo fint lite.

Fy som jeg gleder meg til å shoppe undertøy på januarslag i år.
*slem og fæl med nye c-pupper*

Gammel 09-12-08, 19:40   #29
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå skal jeg være litt mer ærlig enn høfflig er, så får du drite i det jeg sier om du ikke har lyst til å høre

Jeg liker ikke topper med så mye "pynt" på puppene, det gjør puppene større og det ser ut til at de henger langt lenger nede enn de egentlig gjør. Pynten over presser puppene på en måte ned og utover?
Det som passer store pupper er v-utringing, men også topper med empirieliv, altså som har det smaleste rett under bysten. Det fremhever at du er temmelig tynn rundt og har noen helt fantastiske pupper.
Jeg har et par topper fra only som er løse slik du vil ha, men de har utringning og ikke "pynt". Jeg har tro på at det er mulig å få tak i en annen løs topp. Men om du vil bruke denne toppen har jeg tro på at den blir finere med en skikkelig flott bh under så puppene kommer til sin rett og kan ta opp konkurransen med "pynten".

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 19:50   #30
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Nå skal jeg være litt mer ærlig enn høfflig er, så får du drite i det jeg sier om du ikke har lyst til å høre

Jeg liker ikke topper med så mye "pynt" på puppene, det gjør puppene større og det ser ut til at de henger langt lenger nede enn de egentlig gjør. Pynten over presser puppene på en måte ned og utover?
Det som passer store pupper er v-utringing, men også topper med empirieliv, altså som har det smaleste rett under bysten. Det fremhever at du er temmelig tynn rundt og har noen helt fantastiske pupper.
Jeg har et par topper fra only som er løse slik du vil ha, men de har utringning og ikke "pynt". Jeg har tro på at det er mulig å få tak i en annen løs topp. Men om du vil bruke denne toppen har jeg tro på at den blir finere med en skikkelig flott bh under så puppene kommer til sin rett og kan ta opp konkurransen med "pynten".

Jeg har ikke stoooore pupper har jeg vel? Har nok mer enn hva designerklær er laget for, men jeg vil ikke si at jeg har svææære, i den forstand at jeg bør kle meg "dertil" egentlig?? ..

Jeg har tusen topper som ser ut som det du beskriver, og jeg syntes toppen er fin og syntes slettes ikke jeg får hengete pupper i den (har ikke hengepupper det jeg har sett).

Problemet mitt er i hovedsak at den er litt trang akkurat over brystet, og det er det jeg vil til pers med. En bh som løfter enda mer vil ikke gjøre toppen penere, men styggere iom at den blir enda trangere. U see? Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å forminske litt med noe undertøy for at den skal passe skikkelig.

Gammel 09-12-08, 19:56   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at det finnes noen minimizere, men jeg har ikke funnet noen som funker for meg. Og egentlig er jeg litt enig med pulverheksa. V-skjæring og innsvinget liv er absolutt mest flatterende for storpuppede med midje.

Ikke at mine er helt der lenger. :aldri fornøyd:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 20:00   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er enig med Pulverheksa jeg også.

Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 20:04   #33
Joika
Pauset

Standard

Men altså.. jeg er ikke ute etter fashiontips.. egentlig.

Gammel 09-12-08, 20:21   #34
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men altså.. jeg er ikke ute etter fashiontips.. egentlig.

Men du legger ut bilder og ber om tilbakemelding, da får du det.
Jeg er ikke mye større enn deg, men ja, jeg har store pupper. Men jeg kler meg etter det og det er ikke mange som aner at jeg har så store pupper som jeg faktisk har. Jeg har til og med lurt garvede undertøys-damer
"jeg har jobbet i undertøysforretning på aker brygge i 20 år, du er ikke 70G", skal si hun måtte spise det i seg gitt.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 20:36   #35
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Å jeg ville også se Joika sine pupper

Jeg går omtrent KUN med minimizeren fra triumph. Det er fordi den støtter godt og gjør puppene litt rundere og flatere liksom så jeg ikke føler meg så top tung.

Det eneste er at den minste i modellen jeg liker kommer bare fra 75, så jeg kjøper 75 c og syr den inn. Ikke særlig lekkert, men funker bra.

Gammel 09-12-08, 20:45   #36
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Men du legger ut bilder og ber om tilbakemelding, da får du det.
Jeg er ikke mye større enn deg, men ja, jeg har store pupper. Men jeg kler meg etter det og det er ikke mange som aner at jeg har så store pupper som jeg faktisk har. Jeg har til og med lurt garvede undertøys-damer
"jeg har jobbet i undertøysforretning på aker brygge i 20 år, du er ikke 70G", skal si hun måtte spise det i seg gitt.

Greit det, men spurte ikke om noen syntes den var fin som sagt, men jeg spurte om den var for trang, dermed så poengterte jeg over her at jeg at jeg ikke har planer om å forsvare eget klesvalg. Jeg skal ha den som sagt.

Jeg går og prøver en størrelse større i morgen jeg. Er hellig overbevisst om at jeg kan kle meg ganske greit, selv om denne toppen ikke er "fasit-timeglassfigur".

Skal legge bilde etter lørdagen.

Gammel 09-12-08, 21:22   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Greit det, men spurte ikke om noen syntes den var fin som sagt, men jeg spurte om den var for trang, dermed så poengterte jeg over her at jeg at jeg ikke har planer om å forsvare eget klesvalg. Jeg skal ha den som sagt.

Jeg går og prøver en størrelse større i morgen jeg. Er hellig overbevisst om at jeg kan kle meg ganske greit, selv om denne toppen ikke er "fasit-timeglassfigur".

Skal legge bilde etter lørdagen.

Å da må jeg jo få det med meg da!! Ikke la det kun ligge ute i to sek.
*har sett joika sin overkropp før, og synes hun kler seg pent*

Gammel 10-12-08, 00:07   #38
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Å da må jeg jo få det med meg da!! Ikke la det kun ligge ute i to sek.
*har sett joika sin overkropp før, og synes hun kler seg pent*

Hehe. Jeg er faktisk enig i at man burde følge visse regler ganske slavisk om man er ekstremt barmfager. Men jeg er ikke det. Topper kan dog bli trange over brystet for det.

Gammel 10-12-08, 00:28   #39
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hehe. Jeg er faktisk enig i at man burde følge visse regler ganske slavisk om man er ekstremt barmfager. Men jeg er ikke det. Topper kan dog bli trange over brystet for det.

Man trenger jammen ikke ha mer enn c-cup før knappene spriker over puppene, selv om plagget sitter helt fint ellers. :erfaren:
Skulle tro, at i disse silikontidene, ble det laget klær for pupper større en B-cup.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.