Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 17:57   #841
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Boblekåpe i mørkbrun fra North face og danske andeføtter
https://engulknapp.origotime.com/PUB...vlett_brun.jpg
javascript:launchURL('/servlets/iris/22199/detzoom/TNF/22199/',514,546,0,0,'MainProductZoom');

morgana er ikke aktiv  
Gammel 23-11-08, 18:03   #842
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

HM eller?

Yes HM.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 24-11-08, 10:30   #843
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Handla litt i København.
Fant ikkje bilde av alt men her er det eg fant.
Kjøpte meg og noen andre topper og ei sort jakke.

Desse fra Skechers (der kunne eg handla masse. )

Dette fra Esprit (topp og cardigan)

Også har jeg kjøpt denne her heime.

Gammel 25-11-08, 20:11   #844
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Zip;1316546]Handla litt i København.
Fant ikkje bilde av alt men her er det eg fant.
Kjøpte meg og noen andre topper og ei sort jakke.

Desse fra Skechers (der kunne eg handla masse. )

disse skoene har jeg også. Knallgode, og tøffe!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-11-08, 14:06   #845
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg på HM (nett).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-11-08, 23:14   #846
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

http://www.bianco.com/collections/pr...7ba1762abd637e

Fantastisk diggbare sko! Kjøpte i lilla.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 06-12-08, 19:17   #847
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har kjøpt meg Carving ski.
Da blir de endelig kjøring i bakken igjen.

Gammel 07-12-08, 14:12   #848
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk penger til geburtsdagen, og investerte i adventsantrekk i lilla og grått.
Cardigan, kjole, skjerf og leggingser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rep6.jpg (40,9 KB, 89 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 07-12-08, 15:21   #849
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Kjempefint Vimjer. Den fargen kler deg godt!

Gammel 07-12-08, 15:49   #850
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det var skikkelig fint. Passet perfekt sammen. Syns lilla er så vanskelig farge. Kjøpte meg polo og tunika i lilla i høst, men har for lengst kvittet meg med det. Har likevel investert i adventstopp jeg også. Silketopp fra BruunsBaazar.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg BruunsBazar.jpg (42,3 KB, 98 visninger)

Sist redigert av Snill & grei : 07-12-08 kl 21:11.
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 14:57   #851
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg en nydelig kjole som var knallfin på, til festene som kommer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 18:07   #852
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjøpt meg en nydelig kjole som var knallfin på, til festene som kommer.

Vi kunne jo fått sett den på da!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 19:13   #853
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det syntes jeg og vi kunne.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 19:45   #854
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi kunne jo fått sett den på da!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja det syntes jeg og vi kunne.

Hmm, driver og tar sol som en gærning, så kanskje på torsdag når jeg skal bruke den, om jeg ikke er helt Kentucky fried.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:16   #855
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spray tan kokkos! Det må du oppdage!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:22   #856
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Julegaveshopping til meg og mannen:
Rask "goretex" bukse fra Bergans. Skal bruke den som ut på tur bukse, ut å leke bukse og skibukse..

Bergans jakke i såkalt teknisk ull hva enn det er for noe.... Julegave til meg fra mannen.

og så julegave til mannnen:
Hitra fleecejakke:

Gammel 09-12-08, 20:47   #857
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Spray tan kokkos! Det må du oppdage!

Tror det funker ekstremt dårlig med min hyperreaktive hud. Da ville jeg vel fått masse utslett og kviser tenker jeg. Ser for meg at alle porene blir fyllt med spraytanfett. :grøss:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 20:51   #858
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Tror det funker ekstremt dårlig med min hyperreaktive hud. Da ville jeg vel fått masse utslett og kviser tenker jeg. Ser for meg at alle porene blir fyllt med spraytanfett. :grøss:

Fett?

Det er pulver da. Og det lukter omtrent som selvbruner. Så tåler du selvbruner, så tåler du nok dette også.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 21:13   #859
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Fett?

Det er pulver da. Og det lukter omtrent som selvbruner. Så tåler du selvbruner, så tåler du nok dette også.

Åkei, så veit jeg ikke hva det er. Jeg bare synes det virker så glinsende. Det må absolutt vurderes, dersom jeg fortsatt er lakenhvit på torsdag.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-12-08, 21:59   #860
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Promod Warszawa.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.