|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker? | |||
| Ja |
|
55 | 29,57% |
| Nei |
|
131 | 70,43% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Viser tenner
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?I denne siste sesongen med Torsdagsklubben har jeg ikke dradd på smilebåndet av ham mange gangene, nei. Han var morsommere før da han ikke hadde en så enorm "ovenfra og ned"-holdning. Han er sikkert en grei fyr, men i media vil han gjerne framstå som en gedigen drittsekk, og det synes ikke jeg er så forferdelig morsomt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Jeg også. Hvis du sikter til jødehetsen, så tja...kanskje litt over streken med konsentrasjonsleirene. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Samme her, likte ham ganske godt for noen år siden. Men nå - nix.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Ser aldri torsdagsklubben, men synes at han har veldig mye bra satire og dødsgode ironiske kommentarer, om jeg ikke akkurat spruter ut i latter. |
|
|
|
#45 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes han stort sett er morsom.
|
|
|
#46 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes han kan være hysterisk morsom. Jeg liker den kjappe, ærlige, og de ofte totalt upassende replikkene han lirer ut av seg. Og ja, han kan være sinnssykt drøy, men det er akkurat det som gjør han morsom. Han trår over grenser, og det har jeg sansen for. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei, jeg syns ikke han er morsom. |
|
|
|
#48 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei, jeg liker han ikke. Han trår over grenser som egentlig er unødvendige å trå over, hadde han vært morsom nok hadde han ikke behøvd å gjøre det.
|
|
|
|
#49 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes OJ virker ganske usympatisk og hoven, som de fleste andre norske kjendiser. Men jeg ler og ler jeg, altså, når jeg hører monologene hans. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er heller, men moro er det lell. At noen kan ta det han sier bokstavelig og på ramme alvor synes jeg er trist og tja, litt flaut. Jeg har kanskje dårlig humor altså, men jeg synes han generelt sett er en flink komiker.
|
|
|
|
#50 |
|
Viser tenner
|
Revolvermagasinet var jo RADIOPROGRAMMET! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
intro
|
|
|
|
|
#53 |
|
Halloen!
Ja, ikke sant! Husker du når det gikk? Mener å huske at jeg gikk på ungdomsskolen da jeg hørte på det, men synes samtidig det er rart at jeg husker så godt. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Fra 1988 til 1992. Det var programmet sitt, ja.
|
|
|
|
#55 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei. Jeg synes han er en patetisk avdanka komiker som prøver hardt på å være morsom.
|
|
|
#56 |
|
Halloen!
Takk! Hvorfor glemmer jeg alltid at jeg kan google? Er visst eldre enn jeg tror... |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tåler regn
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Han er flink til å "drite" andre ut, og bruker andre mennesker som eksempler. Han "gir" ingenting av seg selv. Rett skal være rett, jeg kan le av humoren hans, men som regel synes jeg han er en patetisk og en arrogant fyr. Det er iallefall min oppfatning. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes stort sett han er morsom. Jeg har lite sansen for sånn Espen Eckbo humor. Synes OJ er mye bedre. Det er ikke så veldig ofte jeg synes han har gått over grensen heller.
|
|
|
#60 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?OJ morsom???
|
![]() |
|
|