|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg var en periode veldig mye der inne, så dabbet det av, men nå er jeg i gang igjen.
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg gidder ikke sjekke om jeg har svart på denne tråden før... Men jeg er innom FB nesten hver dag og sjekker hva som skjer. Jeg synes det er hyggelig at jeg har fått litt kontakt med gamle bekjentskaper. Dessuten holder jeg litt kontakt med gamle kolleger. Etter at 10. klassen min gikk ut nå i vår så har jeg fått endel gamle elever der. Det er de som er mest aktive der, ergo er det det de holder på med som dominerer siden min. De legger jo ut masse bilder, kommenterer og bruker FB på en helt annen måte enn oss voksne virker det som. De har faktisk få hemninger på hva slags bilder og kommentarere de legger ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er relativt fersk på FB og fikk profil først for et par mnd siden. Jeg synes det er helt greit for å finne venner/kjente/kollegaer og tidligere kollegaer, men jeg er ikke helt med på alle disse tingene jeg hele tiden får requests om å akseptere. Har ikke helt skjønt det jeg. Men morsomt å lese om hva folk gjør, se bilder og generelt sett holde seg oppdatert i hva de gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Ranger dine venner etter inntekt på Facebook: http://www.hegnar.no/personlig_okono...icle335341.ece
![]() |
#145 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Tenkte senest i dag på hvor takknemlig jeg er for facebook.
![]() |
#147 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Om du går på Innstillinger og Personverninnstillininger, kan du forandre ting. Men, det ser ikke ut som om du kan sile venner. Enten "alle eller ingen". Men, du kan blokkere noen fra å se opplysninger om deg.
![]() |
#148 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
Hvis de ikke får tilgang til profilen din, så er det vel ikke noe poeng i å stå på en venneliste? Da må det jo være bedre å slette vedkommende.
![]() |
#149 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Duh!
![]() |
#150 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er nå der. Men ikke noe mer enn det. Jeg stikker innom når jeg husker det, og det er kanskje en gang i mnd ellerno.
![]() |
#152 |
med mange baller i lufta
|
![]() |
#153 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Digger facebook jeg!
![]() |
![]() |
#154 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Eg er veldig glad i facebook. Gøy å kunne følge med på venene sine, sjølv om dei er spredt over heile norge/verda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Aktiv
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Det er kjedelig og litt dumt med å sende blomster gaver osv. Men spennende å se igjen gamle kjente osv, er vel ikke en av de som er avhengi nei, virke jo som det er enkelte som tror at facebook er det virkelige liv |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg synes FB er en kjekk måte å kunne holde litt kontakt med gamle kjente, men dyrke blomster, mate fiskene osv er litt tullete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Etter at denne tråden ble opprettet, og jeg husket at jeg faktisk hadde en profil der, har jeg vært innom daglig, og funnet igjen mange gamle venner. Og fått mange nye, blant annet herfra.
![]() |
#158 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Fin måte å holde kontakten med gamle venner og bekjente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Erfaren
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Syns det er morsomst å følge med på gamle kjentes liv.... Får fnatt av alle applikasjoner av ymse slag |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Facebook var en hype som har vært på topp og nå har begynt å dale... ser det jo på vennelista mi - det daler der også! Og det er ikke fordi jeg er viggo venneløs, men fordi folk har begynt å slette seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
|
|