Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ipod som stereoanlegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 01:40   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipod som stereoanlegg?

Tivolien fyller stuen altså, den gjør det. Men ikke med DANSEbass. Dvs hvis vi skal ha party der vi regner med noen vil danse, så henter vi fyfy-anlegget fra kjelleren. (Cerwin-Vega-høyttalere er ikke akkurat pene, men de gjør susen på fæst... ) Men har vi middagselskap eller er bare 10-12 stk og bare sitter og nynner til musikken lissom, så må vi heve stemmene ordentlig når vi skrur opp den Tivolisaken.

Jeg kan tenke meg at den største Geneva-saken fyller bra, mens de mindre blir litt lite hvis man skal danse. Jeg skal i party om en uke hos en som har kjøpt mediumen og insisterer på at det er meeere enn bra nok til danseparty - vi får se. Jeg har mine tvil.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.