Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags skøyter til jente på 6 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 11:19   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags skøyter til jente på 6 år?

Jeg hadde (og har) valgt hockeyskøyter.
Fordi da kan man dra med seg teknikken over til rulleskøyter (inline-eller-hva-det-heter).
Fordi man kan dra nytte av skøyteteknkken på langrennsski.
Det er lettere å gå over til danseskøyter etter å ha lært hockeyteknikken enn omvendt. har man danseskøyter er det mange barn som bruker piggene til å komme seg fremover, de skøyter ikke. Sånt er tyngre å lære etter at pigge-metoden er lært.

Softskøyte er ikke godkjent som hockey-utstyr, tror det er derfor det heter soft... Hockeyskøyter er høyere i skalftet og harde hele veien.
Jeg støtter mannen!!!

Gammel 10-12-08, 11:42   #2
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg hadde (og har) valgt hockeyskøyter.
Fordi da kan man dra med seg teknikken over til rulleskøyter (inline-eller-hva-det-heter).
Fordi man kan dra nytte av skøyteteknkken på langrennsski.
Det er lettere å gå over til danseskøyter etter å ha lært hockeyteknikken enn omvendt. har man danseskøyter er det mange barn som bruker piggene til å komme seg fremover, de skøyter ikke. Sånt er tyngre å lære etter at pigge-metoden er lært.

Softskøyte er ikke godkjent som hockey-utstyr, tror det er derfor det heter soft... Hockeyskøyter er høyere i skalftet og harde hele veien.
Jeg støtter mannen!!!

Takk, gode poeng og akkurat noe sånt jeg trengte for å bli overbevist. Da blir det softskøyter på snuppa.

Gammel 10-12-08, 12:01   #3
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Søren at vi allerede har ønsket oss skøyter og hun får det av tanten sin. Hun har jo kjøpt danseskøyter. De softskøytene var jo smarte. Men jeg kjøper ikke dem også bare for å kjøpe liksom.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 12:03   #4
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Søren at vi allerede har ønsket oss skøyter og hun får det av tanten sin. Hun har jo kjøpt danseskøyter. De softskøytene var jo smarte. Men jeg kjøper ikke dem også bare for å kjøpe liksom.

I verste fall får du bytte dem etter jul

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.