|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mistanke om giftig fruktmos fra HippOppdatert med norske artikler om saken:
Hipps egen pressemelding er ute på den svenske hjemmesiden til Hipp(det arbeides med å få den oversatt den til norsk, finsk og dansk) - http://www.hippbarnmat.se/subpage.aspx?id=157
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 08-12-08 kl 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippUff dette er skummelt! Jeg har fått mld om det tidligere idag og har sendt en mail til Hipp. Synes det er rart at det ikke står noe på hjemmesidene deres.
![]() |
#6 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippHer fikk jeg svar:
![]() |
#9 |
Frøken
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippTror nok det ja, siden informasjonen skal ut både på den danske, norske og finske hjemmesiden til Hipp.
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippStakkars babyer og håper ingen gir barna sine dette før de har funnet utav det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frøken
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra Hipp
Det hørtes litt grotesk ut ja. Måtte sjekke om jeg hadde skrevet det selv.
![]() |
#12 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippNå fikk jeg litt puls her, Lillesøster fikk et slikt glass i går kveld. Men det var kjøpt forrige uka, håper det er et annet parti.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippJeg måtte sjekke Hipp glassene våre og alle går ut i midten av/ ved slutten av 2009. Så mest sannsynlig må jo alle disse glassene forlengst være solgt og fortært.
![]() |
#15 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra Hipp
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippNå kjenner jeg at jeg er ganske fornøyd med at Bitteliten får hard mage av banan, og at vi bare bruker eple/pære og mango/fersken/eple. |
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Mistanke om giftig fruktmos fra HippHuff da, får håpe det viser seg å ikke stemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|