|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Stå og gå. Sist redigert av Skremmern : 11-12-08 kl 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Nei. Vår bil har en tidsinnstilt motor- og kupevarmer som slår seg på så bilen er varm og isfri til klokka 8 og 16, den går på diesel så vidt jeg har skjønt. Men motoren går jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Ja, jeg lar den stå og gå mens jeg skraper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Jeg starter den når jeg kommer ut, og lar den stå og gå mens jeg skraper.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Det hender jeg starter den før jeg går ut for å skrape is, men som oftest ikke. |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Vi har garasje.
![]() |
#8 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?
Samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Dessuten heter det tomgang, ikke tunggang.
![]() |
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tunggang for å varme opp/avise?Om morgenen trenger jeg ikke å skrape, for jeg har garasje.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Nå har vi garasje, så det er en irrelevant problemstilling (og det er jeg veldig glad for).
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Aldri! |
![]() |
![]() |
#16 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Jeg gjorde det i dag, er -16 ute og jeg skulle kjøre storesøster i barnehagen OG ha med meg lillesøster. Men satte på kupevarmer først, og så startet jeg biilen rett før jeg hentet ungene. Ikke mye is heldigvis. (Måtte få den LITT varm før jeg satte ungene inn
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Den står på tomgang de par minuttene mens jeg skraper. Tipper naboene hadde blitt lite fornøyde om jeg startet bilen for oppvarming og avvising en halvtimes tid klokken halv sju om morgenen.
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?De gangene vi bruker bilen som står ute, så starter jeg den opp og skraper.
![]() |
#19 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?Bare mens jeg skraper rutene.
![]() |
|
|