|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?
Og når man finner frem klær på kvelden, så diskuterer man ferdig med dem som selv ønsker et ord med i laget da. Der er det mye tid å spare.
|
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi dropper fellesfrokost. Jeg gjør i stand lunsjpakke til Vesla, frokostpakke til mannen og Vesla og frokostpakke til meg selv om kvelden. Pakker sekker og passer for guds skyld på at Vesla og jeg er enige om hva hun skal ha på seg dagen etter før hun legger seg. Disse klærne legges frem.
|
|
|
#23 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg sverger også til å gjøre så mye som mulig klart kvelden før. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg bekymrer meg også en del for hvordan dette skal gå rundt. Mannen jobber turnus, altså enten er han på jobb grytidlig og kan ikke bidra med en drit den morgenen, eller så jobber han sent og kan ta seg av alt sammen. Jeg har to som skal på skolen, en som skal i barnehagen og jeg har ikke lappen. Fra januar av er jeg alene med ungene på hverdagene i et år fremover, da må jeg klare alt selv.
|
|
|
|
#25 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Som så mange andre her velges klær dagen før. Det hjelper mye.
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Husk å legge inn en margin på uvillige unger som ikke vil sitte i bilstol, eller slår seg vrang på andre måter. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi gjør klart så mye som mulig kvelden før. Mannen smører matpakker til alle mens jeg finner fram klær. Om morgenen trenger jeg en time til meg selv, jeg er ekstremt morgentrøtt og det går i sirup innimellom. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg har begynt med noe nytt som funker alldeles utmerket! Jeg tar på barna vinterdress og gir de frokost kvelden i forveien. Så når vi våkner om morgenen, er de påkledde, mette og klare til å settes rett ut i bilen. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Våre tre (3, 5 og 8) får kle på seg foran barnetv. (Klær funnet frem kvelden før.) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi har fleksitid begge to og kan derfor somle så mye vi vil om morgenen. Det anbefales også.
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi legger frem alt kvelden før. Martpakkene er det eneste vi venter med til morgenen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
<*(((<
|
Med dress på kan de jo sove i bilen. Og hvis du skaffer deg en termodress også, så kan dere kjøre bort dit på kvelden. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi prøver å få gjort mest mulig på kvelden, begge voksne her er langt mer opplagte da enn på morgenkvisten. Heldigvis er barna blide og greie om morgenen, om det er noen som somler her i huset er det meg. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ringskrømt
|
I begynnelsen lot jeg dem bli igjen i barnehagen for å slippe hele smørja med levering og sånn i tillegg, men det var visst ikke lov. |
|
|
|
![]() |
|
|