|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?For oss er det heller ikke den store effekten ennå: rentenedgang er jo bare positivt så lenge man har trygge jobber! Som sambo har og jeg satser på å få snart... Sist redigert av Lilleville : 13-12-08 kl 10:49. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Tja, vi tjener vel mest på boligkrisen kanskje. Renta går jo ned, og ting-og-tang blir billigere? Vi får se etterhvert om det blir litt mindre jobber på mannen, som driver A/S alene.
|
|
|
#44 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Vi har jo tapt en masse penger på papiret, men det tenker jeg ikke så mye over.
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Jeg merker den definitivt. Selskapet mitt er midt i en omfattende nedbemanningsprosess, og gode kolleger av meg har blitt sagt opp. Det er tøft. Ikke vet jeg hvor lenge jeg beholder jobben heller, selv om jeg ser ut til å ha blitt spart på kort sikt. Mannen min jobber i samme selskap, men han sitter heldigvis langt tryggere.
|
|
|
|
#46 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Merker lite eller ingenting til det. Både mannen og jeg har ganske så sikre jobber. Vi merker som andre sier: lavere bensinpriser og rentenedgang. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
ctrl+z
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Papirpenger har jeg også tapt mye av, men det er jo en kalkulert risiko. Sålenge jeg ikke er tvunget til å selge (og det er jeg ikke pr nå), så bekymrer det meg lite.
|
|
|
#48 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Med arveoppgjør med hus og hytte som skal realiseres. Så påvirker det oss indirekte. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
godt brukt
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Mannen er i kjempe trygg jobb (helsevesenet), jeg er i passe trygg ny jobb. Hos meg kommer det mye an på hvordan det går med moderselskapet i f.eks Oslo osv. Det går forsåvidt bra der jeg bor. Men regner med at det bør gå greit. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Vi har ikke merket noe så langt.
|
![]() |
|
|