|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Blir du "mer sint" når det er innvandrere som begår kriminelle handlinger?Jeg blir mer sint på bander som begår organisert kriminalitet. I media virker det som om slike bander oftere har utenlandsk opprinnelse enn norsk. Dette påvirker måten jeg tenker omkring kriminalitet, så ja, jeg blir nok mer sint når jeg hører om utlendinger enn om nordmenn. Men da mye sintere på de som er kommet til landet for å begå kriminalitet eller tigge enn på de som i utgangspunktet har en god grunn til å være asylsøkere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du "mer sint" når det er innvandrere som begår kriminelle handlinger?Nei.
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Blir du "mer sint" når det er innvandrere som begår kriminelle handlinger?
Jeg tenker nok ganske likt.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Blir du "mer sint" når det er innvandrere som begår kriminelle handlinger?Nei, jeg tenker ikke på hvor man kommer fra - men jeg kjenner jeg blir irritert over at etnisitet blir påpekt i nyheter.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blir du "mer sint" når det er innvandrere som begår kriminelle handlinger?
Jepp.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Som her, for eksempel. Enda han har vært norsk statsborger i 10 år. |
![]() |
![]() |
|
|