Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drikkeskravle tråd?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 01:01   #81
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikkeskravle tråd?

Supermann jobber sikkert natt for å kompensere for manglende politi i disse julebordstider.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:03   #82
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Supermann jobber sikkert natt for å kompensere for manglende politi i disse julebordstider.

Jepp !

Gammel 14-12-08, 01:07   #83
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Misunner ikke legevaktgjengen din Susse. Her kom politiet jammen kjørende fem minutt etter første samtale, og det var jo bare en skumlis, ikke blind vold eller fyll eller noe som helst. Lenge leve Bøgda!

Nei nå går jeg og pøker. Eller hva det nå var Sitronen kalte det.

Gammel 14-12-08, 01:08   #84
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hehe, ja det er det ikke hos oss om natta.

*Sender en tanke til jentene på legevakta nå en lørdagsnatt i julebordsesongen og uten politi i byen. *

Det er noe helt annet ja.
Her er det ingen under 80 år og jeg har strødd sovepulver i gangene her.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:08   #85
Skvetten
Passiv

Standard

@Beata: Happy pøking.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:10   #86
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

*Sender en tanke til jentene på legevakta nå en lørdagsnatt i julebordsesongen og uten politi i byen. *

De gjør en formiddabel jobb!

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:10   #87
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Herregud som dere skravler en lørdagskveld.

Noen som har en kjapp liten oppsummering? :lat:

Får jeg forresten lov å delta her selv om jeg drikker bare farris (!) i kveld? Jeg drikker øl til pinnekjøttet, det må da telle for noe?

Gammel 14-12-08, 01:10   #88
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Misunner ikke legevaktgjengen din Susse. Her kom politiet jammen kjørende fem minutt etter første samtale, og det var jo bare en skumlis, ikke blind vold eller fyll eller noe som helst. Lenge leve Bøgda!

Nei nå går jeg og pøker. Eller hva det nå var Sitronen kalte det.

Pøk i vei, eneste som virker !

Gammel 14-12-08, 01:12   #89
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Herregud som dere skravler en lørdagskveld.

Noen som har en kjapp liten oppsummering? :lat:

Får jeg forresten lov å delta her selv om jeg drikker bare farris (!) i kveld? Jeg drikker øl til pinnekjøttet, det må da telle for noe?

Jeg drikker rød julebrus jeg.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:13   #90
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Vi får konkludere med at vi spiser pinnekjøtt. Det er det viktigste. Uten pinnekjøtt hadde det definitivt ikke blitt jul for min del.

Gammel 14-12-08, 01:16   #91
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Håper pøkinga får fart i sakene, Beata!!
Satser på å ikke se deg her i morgen.

Jeg skal legge meg, tror jeg.

Gammel 14-12-08, 01:17   #92
Skvetten
Passiv

Standard

Natta ming.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:18   #93
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig burde Beata la vær å pøke og heller knipe igjen til neste år. Det gjorde jeg.

Gammel 14-12-08, 01:19   #94
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Sove godt alle sammen, når dere er ferdige med drikkeskravling og pøking.

Jeg må være opplagt til julegaveshopping i morgen.

Gammel 14-12-08, 01:19   #95
Skvetten
Passiv

Standard

Signerer ut jeg også gitt. På tide å få skjønnhetssøvnen.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:20   #96
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet, for noen skravlepingler!

Gammel 14-12-08, 01:22   #97
Skvetten
Passiv

Standard

Pøsj, pingle du liksom.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 01:27   #98
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jess!

Gammel 14-12-08, 01:29   #99
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt skravlesjuk, men drikker kun vann.

Gammel 14-12-08, 09:41   #100
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

De er 5,5 år og 10 år. Artig og artig. Håper bare at været er OK og at det ikke er for mye humping. :grøss: Det pleier å gå bra, men jeg liker best å ta toget særlig alene. Sammen med to barn så valgte jeg det som kortest mulig tid. Forrige gang jeg var ute og fløy så ble jeg en hel time forsinket fordi det kom røyk i fra det ene hjulet. Det var ikke brann selvom det var opptil fler brannbiler og brannmenn rundt flyet. Visstnok var det en hydraulikk eller noe sånt som hadde ramlet ned og skapt røykutvikling. Jeg var ikke høy i hatten da vi tok av med det SAMME flyet.

Jeg tok fly alene med en 3 åring og 9 mnd! Gikk kjempe fint!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.