Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mongo - mongostemme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 16:53   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mongo - mongostemme

Jeg er helt med deg, det er overhode ikke akseptabelt. Når det er sakt, har jeg brukt ordet "mongostemme". Jeg har overhodet ikke ment å hasjelere med mennesker med Down syndrom, jeg har rett og slett ikke tenkt på det før du nevner det. Når jeg har brukt ordet har jeg heller ment og bruke en tilgjort "tulle"stemme. Jeg beklager sterkt at jeg har vært ufin og uomtenksom.

Gammel 14-12-08, 21:59   #2
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jeg er helt med deg, det er overhode ikke akseptabelt. Når det er sakt, har jeg brukt ordet "mongostemme". Jeg har overhodet ikke ment å hasjelere med mennesker med Down syndrom, jeg har rett og slett ikke tenkt på det før du nevner det. Når jeg har brukt ordet har jeg heller ment og bruke en tilgjort "tulle"stemme. Jeg beklager sterkt at jeg har vært ufin og uomtenksom.

Jeg får henge meg på denne. Jeg har brukt begrepet mongo i en helt annen betydning, og ikke tenkt meg om hva jeg egentlig sa. Det var greit å få en påminner om dette!

Gammel 14-12-08, 22:15   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg bruker uttrykket selv. Jeg sier vel heller tullestemme eller narkostemme. Sistnevnte er vel ikke pk det heller, kan jeg tenke meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 22:16   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.