|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg lurer på om det ikke blir en gjenganger - et bidrag til leger uten grenser - fra oss til oss. Vi har det vi trenger, og mer til.
![]() |
#22 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi har ikke så mye penger i år, så han får et personlig album og en hjemmebrent CD. Og et par hjemmestrikkede votter (iallefall en, så får han den andre i romjulen). Og litt ekstra oppmerksomhet, for det er han så glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han ønsker seg Madame Terror av Jan Guillou, så den skal han få. I tillegg får han vel litt klær. Greit å handle litt klær til ham til jul og bursdag, siden han ikke liker å handle slikt selv. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal finne på, hvis jeg skal kjøpe mer til ham da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han ønsker seg en sånn klokke fra Sony Ericsson ? som piper på armen når det kommer melding på mobilen
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Aner ikke. Han får i hvert fall ikke ny bil. |
![]() |
![]() |
#26 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han får en liten jaktsekk fra Norrøna.
Søster er lett å begeistre Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes. Sist redigert av Søster : 03-12-06 kl 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Har kjøpt fornuftige vinterstøvler. Selv etter 11 år i Norge (kommer fra NZ) er han som Bambi på glattisen |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Tenkte på navigasjonssystem til bilen; har ikke fastmontert i vår, så en portabel hadde vært greitt. Kanskje en Tom-Tom eller Sony?
![]() |
![]() |
#29 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Tivoliradio til badet var en god ide. Ellers ønsker han seg et pipenøkkelsett av god kvalitet, som om jeg vet hvilket det er. Og jeg hadde visst også vært litt rask med å kaste noen gamle Maxbo-brosjyrer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Han får nok en iPod nano. Han har satt opp MEGET detaljert ønskeliste, så her blir det ingen overraskelse.
![]() |
![]() |
#31 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?I år har jeg kjøpt noe jeg aldri trodde jeg kom til å kjøpe til han, nemlig en bok! Jeg tror aldri han har lest en bok frivillig, og nå har jeg kjøpt en bok på over 500 sider. Det handler om en mann som han beundrer veldig, så jeg håper den faller i smak. Jeg tror han ikke kommer til å lese hele boka, men jeg regner med at han vil lese litt iallefall.
![]() |
#33 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Tja. Det blir nok som vanlig en del kjøkkenutstyr. Noen skikkelige kniver, det vet jeg han ønsker seg. Noe fornuftig tøy, ullundertøy f.eks. Ellers ønsker han seg stort sett veldig dyre datating, og instrumenter og sånt. Men vi har ikke tradisjon for å gi hverandre dyre gaver, det vanligste er bare en cd eller noe i samme prisklasse.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg og gubben kjøper ikke til hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Jeg tror det blir playstation 2 jeg. Den er latterlig billig nå som PS3 er på trappene, og jeg vet at han har knallyst på Buzzespillene. Blir bra for ungene også det, med alle de kule spillene som finnes. X-box er dønn kjedelig i sammenligning... |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Etter at jeg i den der NRK-testen i går først ble PLIKTPARTNEREN, så har jeg tenkt å revurdere det der med julegaver. |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Vi har nylig flyttet inn i nytt hus, og det er stadig ting vi ser vi trenger til huset. Derfor har vi bestemt at vi i stedet for å kjøpe noe til hverandre i år, heller spleiser på noe fint til hjemmet vårt. Mulig vi går for et stilig gulvteppe til sofakroken, eller kanskje noen spreke bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?
Kjenner jeg økonomien rett blir det vel nada igjen til noen. Ferieturen må vel byttes ut med en kinotur i en viss norsk semistor by
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?Klokke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?
Hva med en av disse?
![]() |
|
|