Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får din bedre halvdel til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-06, 23:44   #21
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Jeg lurer på om det ikke blir en gjenganger - et bidrag til leger uten grenser - fra oss til oss. Vi har det vi trenger, og mer til.

Gammel 01-12-06, 23:47   #22
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke så mye penger i år, så han får et personlig album og en hjemmebrent CD. Og et par hjemmestrikkede votter (iallefall en, så får han den andre i romjulen). Og litt ekstra oppmerksomhet, for det er han så glad i.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:00   #23
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Han ønsker seg Madame Terror av Jan Guillou, så den skal han få. I tillegg får han vel litt klær. Greit å handle litt klær til ham til jul og bursdag, siden han ikke liker å handle slikt selv. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal finne på, hvis jeg skal kjøpe mer til ham da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:15   #24
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han ønsker seg en sånn klokke fra Sony Ericsson ? som piper på armen når det kommer melding på mobilen . Kan ikke ha med seg mobilen over alt. Vet ikke helt om det ønsket blir infridd enda

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 01:45   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aner ikke. Han får i hvert fall ikke ny bil.

Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 07:52   #26
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Han får en liten jaktsekk fra Norrøna.

PS: T, hvis du snikleser her, er det ditt eget problem at det ikke blir en overraskelse.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.

Sist redigert av Søster : 03-12-06 kl 11:38.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 08:08   #27
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt fornuftige vinterstøvler. Selv etter 11 år i Norge (kommer fra NZ) er han som Bambi på glattisen

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 11:04   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte på navigasjonssystem til bilen; har ikke fastmontert i vår, så en portabel hadde vært greitt. Kanskje en Tom-Tom eller Sony?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 14:01   #29
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Tivoliradio til badet var en god ide. Ellers ønsker han seg et pipenøkkelsett av god kvalitet, som om jeg vet hvilket det er. Og jeg hadde visst også vært litt rask med å kaste noen gamle Maxbo-brosjyrer...

Jeg liker godt å kjøpe opplevelser, han fikk konsert av meg et år. Da dro vi sammen med et annet par, spiste middag ute etterpå. Men nå får vi snart en baby til i huset, og da er det vanskelig å kjøpe konsert/teater til nyåret.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 14:12   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får nok en iPod nano. Han har satt opp MEGET detaljert ønskeliste, så her blir det ingen overraskelse.

iPoden var omtrent det eneste på ønskelista jeg skjønte hva var. Sånn er det å være gift med en datanerd.

Gammel 02-12-06, 17:07   #31
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Betsy er litt kul
Standard

I år har jeg kjøpt noe jeg aldri trodde jeg kom til å kjøpe til han, nemlig en bok! Jeg tror aldri han har lest en bok frivillig, og nå har jeg kjøpt en bok på over 500 sider. Det handler om en mann som han beundrer veldig, så jeg håper den faller i smak. Jeg tror han ikke kommer til å lese hele boka, men jeg regner med at han vil lese litt iallefall.

Jeg regner med at jeg tar med ungene å kjøper noen truser, men det må vente til nærmere jul. Litt artig for dem å vite hva vi gir også (også er det jo så vanskelig å holde på en hemmelighet)!

Gammel 02-12-06, 17:41   #32
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiskestang.

Gammel 02-12-06, 17:41   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Tja. Det blir nok som vanlig en del kjøkkenutstyr. Noen skikkelige kniver, det vet jeg han ønsker seg. Noe fornuftig tøy, ullundertøy f.eks. Ellers ønsker han seg stort sett veldig dyre datating, og instrumenter og sånt. Men vi har ikke tradisjon for å gi hverandre dyre gaver, det vanligste er bare en cd eller noe i samme prisklasse.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:17   #34
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg og gubben kjøper ikke til hverandre.
Blir som regel noen penger fra foreldre i gave, så vi pleier og kjøpe oss noe etter jul.
Bruker da gave penger og legger i resten selv.

Har tenkt på å få revet opp opp gang gulvet og legge nytt med fliser over, så det blir nok gaven vi gir hverandre i år.

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:49   #35
Albertine
Passiv

Standard

Jeg tror det blir playstation 2 jeg. Den er latterlig billig nå som PS3 er på trappene, og jeg vet at han har knallyst på Buzzespillene. Blir bra for ungene også det, med alle de kule spillene som finnes. X-box er dønn kjedelig i sammenligning...

Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:29   #36
TBM
Passiv

Standard

Etter at jeg i den der NRK-testen i går først ble PLIKTPARTNEREN, så har jeg tenkt å revurdere det der med julegaver.

Her skal det tenkes ut noe veldig lidenskapelig romantisk!

(Vet bare ikke hva ennå, skal jo helst levere fem semesteroppgaver før jul... Det er litt mye å gjøre for tiden...)

Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:46   #37
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Vi har nylig flyttet inn i nytt hus, og det er stadig ting vi ser vi trenger til huset. Derfor har vi bestemt at vi i stedet for å kjøpe noe til hverandre i år, heller spleiser på noe fint til hjemmet vårt. Mulig vi går for et stilig gulvteppe til sofakroken, eller kanskje noen spreke bilder.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:47   #38
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Det kommer helt an på hvor mye penger jeg sitter igjen med når alle regninger og andre julegaver er betalt. Kan muligens prøve å være litt kreativ og gi ham noe som ikke koster noe særlig. Drømmen hadde vært å gi ham en ferietur sammen med meg til en eller annen storby.

Kjenner jeg økonomien rett blir det vel nada igjen til noen. Ferieturen må vel byttes ut med en kinotur i en viss norsk semistor by

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 16:37   #39
Happiness
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2006
Happiness har et hav av muligheter foran seg
Standard

Klokke!

Men det gjenstår å finne den...

Happiness er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 17:32   #40
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Happiness, her.

Klokke!

Men det gjenstår å finne den...

Hva med en av disse?
http://www.amundsenoslo.com/
Mannen får The Solar Navigator til jul.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.