|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nope.
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, hvorfor skulle jeg det....
|
|
|
#5 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nja..
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, det gjør jeg ikke. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Det med at admin følger med og passer på oss søte små for forumtroll synes jeg er noe annet - det er bare fint for min del. |
|
|
|
#9 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har igrunn nok med meg og mitt, så å søke opp andre på nettet har jeg ikke overskudd til. Jeg husker litt fra forskjellige nick her på forumet, men ikke noe mer enn det. :nysgjerrig, men susete:
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg tenker en ting til: Man kan jo opptre med forskjellige profiler på ulike fora. Fordi man bruker ulike fora til ulike problemstillinger? |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Uskyldig stalking, hva er egentlig det? Når man forfølger noen for å gi dem en klem eller en grønn prikk? |
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?En ting er å tenke at "dette hørtes kjent ut, er det Xxx på det andre forumet", men å samle infor om noen for å anmelde?? Det hørtes litt sykt ut!
|
|
|
#17 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, har ikke tenkt på nytten av å google folk her før, men nå ble jeg jo litt nysgjerrig.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
:google smilefjes: Sist redigert av Slettet bruker : 14-12-08 kl 21:47. Årsak: I tilfelle noen skulle ha interesse. |
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Slik du beskriver det senere i tråden, nei. Men jeg er nok et "naturtalent" innenfor snoking hvis jeg hadde villet. Jeg har god hukommelse, husker nick, vendinger, spesielle ord osv Selv om jeg ikke har snoket slik du har beskrevet har det vært enkelte jeg har fulgt med på nett.
Jeg synes ikke du er spesielt anonym. Jeg vet både hvor du bor og hvor du jobber - med mindre det du har skrevet ikke stemmer. Vet det var en diskusjon om dette angående det å "pynte på sannheten" for å være mer anonym. Det er mer enn jeg vet om mange andre nick her inne med lengre fartstid og flere innlegg.
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det stemmer at du vet hvor jeg bor, men hvor jeg jobber?? (Har jeg skrevet noe i fylla her inne? |
|
|
|
![]() |
|
|