|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg skjønte ikke spørsmålet i hovedinnlegget, men har selvfølgelig aldri forfulgt noen.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg er enig med sitron. Å kjenne igjen noen, se etter om det kan stemme, og deretter gi seg til kjenne er jo ikke å stalke sånn sett. Det er å kjenne igjen noen og si hei. |
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Å si ifra om man oppdager noen man kjenner synes jeg ikke er stygt, snarere tvert imot. Ofte skriver jo folk det i forbindelse med at de legger ut bilder og slikt også, at man skal si ifra om man kjenner dem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Sitron - hvordan fikk du vite at han hadde kjent deg igjen? Tok han kontakt eller noe? |
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
Jada, han sa det med en gang. Han hadde ikke kjent meg igjen, men hvor jeg bodde.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Presenterte han seg sånn at du fikk vite hvem han var i web og i rl, eller ble det ekkelt synes du? |
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Det var ikke det spor creepy. Han bare stadfestet at han skjønte hvor jeg bodde ut fra bildet og ferdig med den saken. Og så maste vi litt privat og ferdig med det.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Oki - det er jo helt greit. |
|
|
|
#12 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg legger meg ikke opp i ting jeg ikke har noe med, men jeg kan innrømme at jeg i utgangspunktet er nysgjerrig. Men det får da være måte på. Det var jo f.eks. litt spennende da facebook-gruppa dukka opp, men stalkning? Niks.
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Takk for rødprikken til HI, Joika.
Og da må jeg nesten spørre deg; hva snakker jeg om i HI? Ja, for du VET vel det, siden det ser ut til at du har en sterk mening om det ut fra oppførselen din?
|
|
|
#14 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå ble jeg nysgjerrig. :legger meg opp i ting jeg ikke har noe med: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg legger meg svært sjelden opp i noe jeg ikke har noe med. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei det har jeg ingen av interesse av. Har noen interesse av å sjekke opp meg, så værsågod. Jeg er faktisk ikke så interessant jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|