|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
*_*
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har "leita" litt her på fp etter en bestemt bruker. Det er fordi hun og jeg har en felles venninnne (som ikke er her). Denne felles venninna har sagt til både meg og henne at begge er her, og da ble jeg nysgjerrig på om jeg klarte å finne ut hvem det var - for så å sende en PM. Synes ikke det er snikete, egentlig, selv om jeg i grunn ikke har noe med hvilket nick denne venninnen av venninna gjemmer seg bak, når jeg tenker meg om.
![]() |
![]() |
#42 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nja..
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, det gjør jeg ikke. |
![]() |
![]() |
#44 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har gjort det med en bestemt forumbruker. Vedkommende har holdt på i mange år, og det har vært mange stygge tilfeller der hun har lurt folk trill rundt. Det mest reale er å ta det opp med vedkommende synes jeg. Men da mange har gjort nettopp det, og det bare fører til nickbytte og/eller nytt forum, samme taktikk, da har det hendt jeg har sagt ifra til andre brukere. Jeg hadde ikke gjort det om det gjalt bagateller, men da man sier ting på linje med "sønnen min har fått kreft", da reagerer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har nylig brukt masse tid og krefter på å finne en barselvenninne som drev og gjemte seg for meg her inne.....men jeg fant henne til slutt!
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Det med at admin følger med og passer på oss søte små for forumtroll synes jeg er noe annet - det er bare fint for min del. |
![]() |
![]() |
#47 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
Nei, om du ikke skjønner det, så er det jo ditt problem. Om du syns det er helt greit at jeg samler sammen alt jeg kan om informasjon om deg og har mitt eget lille Hattifnattsystem, der jeg finner ut alt mulig om deg, så er det vel ingenting å skjønne.
![]() |
#50 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg søker ikke etter brukere på andre fora for å finne ut mer, nei. Da må det isåfall være ved mistanke om uærlighet og løgn, men det skjer heldigvis ikke så ofte.
![]() |
#51 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har igrunn nok med meg og mitt, så å søke opp andre på nettet har jeg ikke overskudd til. Jeg husker litt fra forskjellige nick her på forumet, men ikke noe mer enn det. :nysgjerrig, men susete:
![]() |
#52 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tenkte jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Absolut ateist
|
Det har faktisk blitt gjort mot meg tidligere, så ja, det kan skje. Da ble jeg forfulgt på nett av et par som fant ut at jeg var så slem og ekkel at de måtte finne ut alt de kunne, for å se om de kunne samle det til en anmeldelse til slutt.
![]() |
#54 |
Absolut ateist
|
Her er det snakk om å måtte finne informasjon på diverse nettsteder på tvers av både landegrenser og tema. Litt mer enn vanlig interesse, spør du meg.
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei. |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg tenker en ting til: Man kan jo opptre med forskjellige profiler på ulike fora. Fordi man bruker ulike fora til ulike problemstillinger? |
![]() |
![]() |
#57 |
Absolute Beginner
|
OMG. Da hadde jeg nesten blitt redd tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#59 |
Absolut ateist
|
Vel, jeg syns ikke at annen stalking er like morsomt alltid heller. Bare fordi at folk er så jævlig nysgjerrige at de ikke kan passe sine egne saker.
![]() |
#60 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men man må vel ha en eller annen "ledetråd" hvis noen skal være i stand til å finne denne informasjonen? Er man redd for det, bør man ikke legge ut noe folk kan bruke til slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|