Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan finne ut hva et firma driver med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 21:05   #1
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut hva et firma driver med?

Sleng det ut litt her du, så blir det nok albings!!

Gammel 14-12-08, 21:07   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Prøv her, Brønnøysundregisteret:

http://w2.brreg.no/enhet/sok/

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 21:08   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

De kan da vel ikke trekke kontoen din uten videre?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 22:28   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Firmaet heter Ge Ro Kristiansund As. Jeg var på jobb da trekket på kontoen ble foretatt, men det kan jo hende jeg har kjøpt noe noen dager før, som ble trukket akkurat da.

Gammel 14-12-08, 22:55   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Firmaet heter Ge Ro Kristiansund As. Jeg var på jobb da trekket på kontoen ble foretatt, men det kan jo hende jeg har kjøpt noe noen dager før, som ble trukket akkurat da.

Det skal jo komme frem når selve betalingen har skjedd også, og ikke bare den dagen det er bokført.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:03   #6
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Det skal jo komme frem når selve betalingen har skjedd også, og ikke bare den dagen det er bokført.

Jeg har både dag og klokkeslett, men det hjelper jo ikke. Vil vite hvor mine penger har tatt veien. Skal uansett ringe i morgen.

Gammel 14-12-08, 22:29   #7
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

De kan da vel ikke trekke kontoen din uten videre?

Det er sikkert en logisk forklaring, håper jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.