|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Da legger du noe litt annet i PK enn det jeg gjør, tror jeg. Det å være opptatt av/klar over hva slags bilsikring som faktisk, beviselig er sikrest, blir mer som å - tja - være klar over at røyking er farlig eller at grønnsaker er sunt, kanskje. Med den forskjellen at i motsetning til disse to tingene, så spiller det med bilsikring stor rolle hva man gjør hver gang. Når folk snakker om PK, tenker jeg på det å være overdrevet opptatt av å si ting på en korrekt måte, bare for å være korrekt, liksom - for å gi et godt eller riktig inntrykk av seg selv. Jeg tenker ikke på slike ting som å alltid bruke bilbelte eller la være å råkjøre i tettbygde strøk.
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() |
#4 |
flisespikker
|
Nei, det er sikkert ikke så vanlig utenfor som innenfor FP.
![]() |
#5 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Den er noen damer hvis type jeg kjenner igjen fra skolen, som ligger i bakgrunnen og skal liksom føye den uskikkelige inn i folden. De er sterke, de er mange, og som gode kvinner jobber de i team. Og så er de totalt nazi på noen få områder, da er du fullstendig fjollete som i det hele tatt åpner munnen din - At du våger, liksom! De er speisielt gode å projisere sine ting på deg, som nå vil jeg eksepelvis kunne få en sånn: "Du har nevnt noe om kvinner tidligere du", og dermed er liksom argumentet ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Um, nå er jeg sikkert skikkelig teit og typisk dame, men: Hæ?
![]() |
#7 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den var ikke ment til annet enn å lokke en av disse snille, hyggelige og veloppdragne kvinnene ut på flatmark. Og det virket jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stemmer helt med mitt inntrykk. "Teamwork er tingen" for noen her inne. Har til og med opplevd at folk har "ropt på" andre i en diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Originala
|
Jeg tror ikke det handler om team-work, men at den det ropes på er/har vært veldig engasjert i dette temaet tidligere. Og det har enten vært den som har "ledet" diskusjonen eller vært stakkaren som iherdig har forsøkt å svare for seg mot en gjeng som har vært av motsatt oppfatning i den aktuelle saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er meget mulig, med det er helt klart at en viss "gjengdannelse" er det her inne. Det er vel kanskje naturlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Originala
|
Det er prisen du må betale for å delta på et forum med mange engasjerte medlemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
Du må ikke svare alle da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
By the Sea
|
Jepp - "deg mot røkla" tråder er både slitsomme og gjerne ufruktbare.
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|