|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei det har jeg ingen av interesse av. Har noen interesse av å sjekke opp meg, så værsågod. Jeg er faktisk ikke så interessant jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg har ikke sjekket opp noen, nei. Det ene tilfellet hvor jeg kunne hatt interesse av å gjøre det har ting blitt oppklart uten min inngripen. Dvs, ikke spesifikk identitet, da, men at det er et forumtroll. Kjekt å vite AT det er noen man ikke kan stole på, mer trenger ikke jeg. |
![]() |
![]() |
#105 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg lurer på en ting til og det er hvorfor folk tar det på seg å informere andre? Er det en allmenngyldig regel som tilsier at alle brukere må varsles når det er snakk om et troll?
![]() |
#106 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?
Jeg vet ikke om du sikter til mitt innlegg her, men jeg ble kun varslet fordi jeg var personlig involvert. |
![]() |
![]() |
#107 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Og hva om mottager da ikke ønsker å vite? Neida, her slenges det i fleisen uansett.
![]() |
#108 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Da blir det mye å ta hensyn til, altså. |
![]() |
![]() |
#110 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Hm.. det foregår tydeligvis mye her jeg bare ikke får med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Jeg kan kun svare for meg selv - jeg ville ønsket å vite det selv. Og jeg har kun sagt ifra til andre i ett tilfelle, fordi jeg vet at mange har gått på limpinnen med denne personen. Og fordi vedkommende har drevet på i mange år, og skvetter unna om forumledelse eller andre konfronterer henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
By the Sea
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Det begynte interessant - og så tok plutselig det hele en vending jeg ikke skjønte noe av...
![]() |
#113 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, i utgangspunktet stalker jeg ikke. Det er noen unntak, som at jeg har lest meg bakover i blogger jeg har fått tilgang i, eller lett opp gamle innlegg hvis jeg ikke helt skjønner hva det prates om. F.eks. kunne jeg antagelig nå fort gravd litt i hva Sitronen og Joika snakker om, men jeg har allerede en anelse (i hvert fall reagerte jeg litt på noe som skjedde i en annen tråd for litt siden).
![]() |
#114 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Selvsagt. : peker på nick:
![]() |
#116 |
Passiv
|
![]() Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?Nei, det gjør jeg ikke. Synes tanken på det er litt ekkel jeg. |
![]() |
![]() |
|
|