Sv: Hva gjør man med slike dører?
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Det tar ikke så lang tid å gjøre, kjøp malingrulle som er ment til slikt, så bare ruller du på. Det som tar tid er å vente på at det skal tørke, selve malingen er gjort på noen minutter.
Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.
Aha. Jeg ville kjøpt tynn rulle med nesten flat bust og bare malt over med Jotun list/panel. Vet ikke om jeg hadde brukt heftgrunn en gang, det er jo bare midlertididg. Uansett er det gjort på null komma svisj, eneste som tar tid er at det skal tørke i mellom strøkene.
Jeg må nok slipe dem først, i hvert fall lett, må jeg ikke det når de er lakket? Den ene krever mer jobb for det var et hull i den en gang i tiden og det er satt inn et stykke tre i en firkant, men det er jo ikke perfekt så jeg må nok slipe og sparkle, gjetter jeg.
Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.
Skal dere ha de dørene når dere kommer tilbake? Om ikke, så hadde jeg ikke giddi.
Det kan du si. Men huset er på grensen mellom å være passe attraktivt til å være attraktivt og det viktige nå er å få leietakere, gjør vi litt så kan vi kanskje ha mulighet for å få inn en bedrift som leier til ansatte og det er jo verdifullt. Det vi gjør får nok ikke opp leien så mye, men huset blir enklere å leie ut. Vi skal ikke beholde dørene etter at vi flytter tilbake.
|