Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ski til 3,5-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 13:50   #15
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ski til 3,5-åring

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvorfor linker du dit? Hva forventer du av meg egentlig?

Jeg er fornøyd om jeg får ski på Poden, og vi kommer oss hele rundt fotballbanen. Barnas-skiklubb er for slike foreldre som faktisk går på ski med barna med glede føler jeg.

Næsj, skiklubben er for at barna skal få se hvor langt de har gått i løpet av sesongen. Og at de skal kunne følge sin egen utvikling over flere år. Man får en ny "linje" for hvert år, og en skiløper som går barnets egen-gåtte lengde når man trykker på start. Moro for barna.

Man kan også legge inn slalom der. Man kan samle distanser over flere år og til slutt få (les:kjøpe) et merke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.