|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg mente ikke å snakke deg rundt, altså, 007.
![]() |
#102 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Pass deg nå, smilefjes, vi er mange som stemmer borgerlig her også, og du vet aldri helt hvem!
![]() |
#103 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Det vi nok kunne hatt mer av her inne var at vi virkelig hadde turt å reflektere mer og sett flere vinklinger på vanskelige saker. Det er enkelte diskusjoner jeg bare ikke går inn i lenger, fordi det er for mange som har innstilt kun på PK i en del saker. Og det blir jo lite utfordrende i lengden. |
![]() |
![]() |
#104 |
Passiv
|
Ah - takk for hjelpen. |
![]() |
![]() |
#106 |
Passiv
|
Det er forskjell på borgerlig og på den klassiske "frp velger". |
![]() |
![]() |
#107 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Etter at jeg ble gjengmedlem, har jeg nå opplevd å bli smisket med!
![]() |
#110 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, for vettet er ikke likt fordelt i dette landet? Frp-velgerne i Oslo er bedre enn de ute i landet, eller utlandet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Smilefjes, smilefjes.
![]() |
#114 |
Ekvilist
|
Ok, så er dette det man kaller et langt over gjennomsnittet PK forum når man ser på det samlet sett, ikke individuelt. Jeg tenker at det er en del av grunnfjellet til FP, og at det må være slitsomt å være deltaker her hvis man synes at det såkalte PK (som åpenbart rommer de fleste temaer som tas opp her) er teit og dumt.
![]() |
#115 |
Borte
|
Amen.
![]() |
#117 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Her var det dumt å gå til lunsj skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|