Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Varmepute

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 12:09   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Spørsmål

Varmepute

Hvor kan jeg få kjøpt dette? Jeg kjøpte for en god stund siden, en med gele i, på Nille, men vesla ødela den. Den kunne varmes opp i microovnen. Jeg vet det skal finnes noen mer avanserte, som jeg trodde jeg fikk kjøpt på enten apotek eller helsekostbutikk, men har ikke funnet noen. I de skal de være en tapp inni, som man "knekker" så blir den varm og holder seg varm lenge. Denne kan brukes om igjen og om igjen. Hjelp meg da!

Kald på beina....alltid

Gammel 15-12-08, 12:10   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmepute

Apotekene selger puter som kan bruker om og om igjen. Jeg har hatt min i flere år.
Det er ikke noen tapp i den.

Gammel 15-12-08, 12:13   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så slike små på Nille for noen dager siden. Så de har de fortsatt. Passe størrelse til å ha inni vottene eller i lommen på jakken.

Gammel 15-12-08, 12:14   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Apotekene selger puter som kan bruker om og om igjen. Jeg har hatt min i flere år.
Det er ikke noen tapp i den.

Hvordan varmes denne da? De hadde en på apoteket her også, som bare var en tykk pose med noe blått "vann", som kunne legges i micro eller i fryser, ettersom den skulle være varm eller kald. Dette var ikke helt det jeg tenkte på.

Gammel 15-12-08, 12:16   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg så slike små på Nille for noen dager siden. Så de har de fortsatt. Passe størrelse til å ha inni vottene eller i lommen på jakken.

Jeg var på Nille i dag, og de hadde ikke. Den jeg hadde var større enn til å ha i votten, og den hadde en blå pose med bilde av an sau på utenpå

Gammel 15-12-08, 12:48   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hvordan varmes denne da? De hadde en på apoteket her også, som bare var en tykk pose med noe blått "vann", som kunne legges i micro eller i fryser, ettersom den skulle være varm eller kald. Dette var ikke helt det jeg tenkte på.

Da er nok min større, kan ikke brukes i votter. Den varmes opp i mikroen i 2 min på svakeste varme.

Gammel 15-12-08, 13:05   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sånn hadde foreldra mine husker eg.
Eg kjøpte ei slik pute sjølv for lenge sidan. Kjøpte den via Nytt og Nyttig katalogen

Gammel 15-12-08, 14:13   #8
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Nå har jeg vært på Helsekostbutikken her, og jeg kjøpte en deilig pute med ris i, som kan varmes i micro eller stekovn. Har prøvd den allerede

Takk for svar

Gammel 15-12-08, 14:21   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en sånn som du har hatt, kjøpt på Nille tror jeg. Min er i rosa fleece (?) med broderi av et tusenbein og teksten "Snug as a bug" på. Jeg ser at du har kjøpt noe annet nå, men du kan gjerne få min hvis du vil ha en ekstra (tror jeg bare har prøvd den en gang).

Gammel 15-12-08, 14:34   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Jeg har en sånn som du har hatt, kjøpt på Nille tror jeg. Min er i rosa fleece (?) med broderi av et tusenbein og teksten "Snug as a bug" på. Jeg ser at du har kjøpt noe annet nå, men du kan gjerne få min hvis du vil ha en ekstra (tror jeg bare har prøvd den en gang).

Gjerne!!

Gammel 15-12-08, 14:36   #11
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Gjerne!!

Sleng over navn og adresse. Mob tlfnr hvis du vil ha bilde først

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.