Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt noe hvis ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 14:22   #1
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Det kommer an på alvorlighetsgraden i det de fortalte om om jeg hadde sagt noe eller ikke. Men jeg har en mistanke om at jeg er så godtroende at jeg ikke hadde oppdaget det om det ikke var veldig grove ting som det ble løyet om.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har aldri fått så mye pes som da jeg outet Milla som troll.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det var sikkert den der premature ungen som var på størrelse med en kulepenn.
Og om jeg ikke tar feil så var det jammen Sitronen som avslørte henne/han/de/whatever der også. Tror jeg. Om jeg husker riktig og kobler rett her nå.

Det er alltid troll, av et eller annet slag. Mange er relativt uskyldige og lyger på seg småtterier, mens andre lever et fantasiliv på nett. Og det er intent annet enn trist.

Har du bijobb som trolljeger, Sitron?

Gammel 15-12-08, 15:56   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Har du bijobb som trolljeger, Sitron?

Enkelte ganger er det jo rett og slett umulig å ikke skjønne at en person er full i kødd. Og dermed må jeg enkelte ganger klø meg i hodet over hvor blinde folk kan være.

Gammel 15-12-08, 16:20   #3
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enkelte ganger er det jo rett og slett umulig å ikke skjønne at en person er full i kødd. Og dermed må jeg enkelte ganger klø meg i hodet over hvor blinde folk kan være.

Men blir man ikke da litt over-paranoid den andre veien flere ganger? Altså at man blir for fokusert på å "ta" folk i løgn? Og hvordan kan man vite at man har rett?

Selv kjenner jeg ingen personlig her inne (har bare bittelitt peiling på Madam Mim) og har overhodet ingen forutsetninger for å kunne si at noen lyver voldsomt eller litt.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.