Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-08, 23:36   #101
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Sv: Legger du deg opp i ting du ikke har noe med?

Nei det har jeg ingen av interesse av. Har noen interesse av å sjekke opp meg, så værsågod. Jeg er faktisk ikke så interessant jeg.

Synes det er skremmende å høre hva du har blitt utsatt for Sitron.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:38   #102
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maia, her.

Har noen interesse av å sjekke opp meg, så værsågod.

Den innstillingen har jeg også.

Gammel 14-12-08, 23:41   #103
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Den innstillingen har jeg også.

Riiiight.

Gammel 14-12-08, 23:49   #104
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg har ikke sjekket opp noen, nei. Det ene tilfellet hvor jeg kunne hatt interesse av å gjøre det har ting blitt oppklart uten min inngripen. Dvs, ikke spesifikk identitet, da, men at det er et forumtroll. Kjekt å vite AT det er noen man ikke kan stole på, mer trenger ikke jeg.

Jeg kan nok være ganske nysgjerring, men lathet og alminnelig folkeskikk utarmer den.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:50   #105
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på en ting til og det er hvorfor folk tar det på seg å informere andre? Er det en allmenngyldig regel som tilsier at alle brukere må varsles når det er snakk om et troll?

Gammel 14-12-08, 23:53   #106
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lurer på en ting til og det er hvorfor folk tar det på seg å informere andre? Er det en allmenngyldig regel som tilsier at alle brukere må varsles når det er snakk om et troll?

Jeg vet ikke om du sikter til mitt innlegg her, men jeg ble kun varslet fordi jeg var personlig involvert.
At det ble ropt i den andre tråden syns jeg er helt greit, når det er flere som etterhvert irriterer seg. Man MÅ ikke informere alle, men enda mindre trenger man å beskytte trollene.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:54   #107
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Og hva om mottager da ikke ønsker å vite? Neida, her slenges det i fleisen uansett.

Gammel 14-12-08, 23:55   #108
Frantzen
Passiv

Standard

Da blir det mye å ta hensyn til, altså.
Men ingen sa jo hvem det ble siktet til?

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:56   #109
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ikke i tråden, kanskje.

Gammel 14-12-08, 23:56   #110
Maia
Fullverdig medlem

Maia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Maia er litt kul
Standard

Hm.. det foregår tydeligvis mye her jeg bare ikke får med meg.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:59   #111
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan kun svare for meg selv - jeg ville ønsket å vite det selv. Og jeg har kun sagt ifra til andre i ett tilfelle, fordi jeg vet at mange har gått på limpinnen med denne personen. Og fordi vedkommende har drevet på i mange år, og skvetter unna om forumledelse eller andre konfronterer henne.

Jeg har selv opplevd å bli lurt av en slik sympati-igle, og i ettertid skulle jeg ønske at de som var klar over ståa hadde sagt noe. Men det vil jo uansett alltid være en viss sjans for å bli lurt på nettet, det må man regne med.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 00:01   #112
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det begynte interessant - og så tok plutselig det hele en vending jeg ikke skjønte noe av...

Anyway - jeg er ikke nysgjerrig nok, tror jeg. Jeg er interessert i andres liv, selvfølgelig, men på en ganske måteholden måte. Har en venninne som vet alt om alle, og jeg kan ikke fatte hvor hun får energien til å følge med på alle ubetydeligheter som betydeligheter i andres liv. Så nei - jeg sitter riktignok mye på nett, men ikke noe av den tiden brukes til å stalke en eneste sjel.

Gammel 15-12-08, 00:12   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, i utgangspunktet stalker jeg ikke. Det er noen unntak, som at jeg har lest meg bakover i blogger jeg har fått tilgang i, eller lett opp gamle innlegg hvis jeg ikke helt skjønner hva det prates om. F.eks. kunne jeg antagelig nå fort gravd litt i hva Sitronen og Joika snakker om, men jeg har allerede en anelse (i hvert fall reagerte jeg litt på noe som skjedde i en annen tråd for litt siden).

Så nei, den typen personforfølgelse du snakker om hadde jeg aldri gjort, men litt graving i tråder her på FP kunne jeg gjort.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 01:49   #114
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt. : peker på nick:

Nei fra spøk til alvor, er jeg nysgjerrig så spør jeg vedkommende, så er det helt opp til ham eller henne å svare meg. Får jeg beskjed om at det ikke er min business så lar jeg det ligge.

Og her er det tydeligvis ting som har skjedd som jeg ikke har peiling på.
Nysgjerrig? Åhjada. :innrømmer:

Gammel 15-12-08, 05:42   #115
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg stalker ingen, og blir ikke overrasket, men irritert over at noen kan oppføre seg så moralskt forkastelig som det Sitron beskriver.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:42   #116
Skvetten
Passiv

Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Synes tanken på det er litt ekkel jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.