Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 12:46   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Når det gjelder bil så må jeg bare si at det er mye som er viktig for meg. Feks at når jeg tar ned solskjermen og trekker til side klaffen foran speilet så kommer sminkelyset på. Eller at den har innebygget blåtannhandsfree som kan betjenes fra rattet. Den må ha en spiller som skjønner mp3 format, og jeg falt veldig for featuren som gjør at hvis vinduspusseren er på, og jeg skal rygge, så skjønner bilen at den må pusse bakruta for meg først.

Men det aller morsomste synes jeg var navigasjonen som ikke hadde fått med seg at det var kommet bro over Øresund. Damen forsøkte å oppfordre oss høflig til å svinge av veien gang på gang. Mindre og mindre konstruktivt-kritikk-stemme ettersom vi nærmet oss vannkanten, lettere panisk "Make a U turn when possible" og "Please take any exit" frem til vi forsvant ned i tunnelen og hun trodde vi tok livet av henne.

Var spent på om hun kom til å prøve å ta livet av oss først i 2001 stil, men Audi har ikke lagt inn fullt så mange bil-beskyttelses-features i softwaren sin enda heldigvis.

Da vi kom ut på andre siden i Sverige lot hun som ingenting og hadde fått tilbake sitt normale toneleie hvor hun høflig oppfordret oss til å følge veien inntil nærmere beskjed.

Med andre ord - en bil må ha personlighet.

Svar med sitat

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.